اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دشتستان داد

جریمه 3.1 میلیارد ریالی متخلفان صنفی در دشتستان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دشتستان از جریمه 3.1 میلیارد ریالی متخلفان صنفی در دشتستان خبر داد.

جریمه 3.1 میلیارد ریالی متخلفان صنفی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید موسی حسینی پیش از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار در سطح شهرستان با دقت و حساسیت خاصی انجام می‌شود و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی افزود: اداره تعزیرات حکومتی دشتستان با همکاری سایر دستگاه‌ها برای رفاه و آسایش شهروندان و نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان برنامه‌ریزی مطلوبی داشته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دشتستان از جریمه 3.1 میلیارد ریالی متخلفان صنفی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر بیش از 210 پرونده تخلف در دشتستان مورد رسیدگی قرار گرفته که 3 میلیارد و 130 میلیون ریال جریمه برای اصناف متخلف در نظر گرفته شده است.

حسینی تصریح کرد: باید بهترین خدمات و باکیفیت‌ترین اجناس به مردم عرضه شود و مسئولان در نظارت بر بازار و گزارش تخلفات نباید کوتاهی کنند.

نماینده مجمع امور صنفی دشتستان با بیان اینکه اصناف نقش مهمی در جامعه دارند و تقویت اصناف امری لازم است، افزود: با دقت و حساسیت خاصی بر بازار نظارت داریم و تخلفات صورت گرفته را به تعزیرات گزارش می‌کنیم.

محمد کمالیان از انجام 1200 بازرسی در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: در فروردین ماه امسال تعداد یک‌هزار و 230 بازرسی از اصناف انجام شد که از 65 مورد تخلفات صورت گرفته تعداد 17 مورد به تعزیرات ارسال شده و بقیه در مجمع مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای کنترل بازار و رضایتمندی مردم همت داشته باشیم.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول