اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روند اجرایی زیرگذر گچساران مطلوب نیست

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه زیرگذر گچساران فعال است اما مطلوب دیدگاه ما نیست.

روند اجرایی زیرگذر گچساران مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و محلی ادارات خدمات‌رسان گچساران، امروز از پروژه‌‌های عمرانی گچساران بازدید کردند.

این مسئولان در بازدید از پروژه‌های خدماتی و عمرانی گچساران، روند اجرایی این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

پروژه‌های زیرگذر شهری، سایت‌های مسکن مهر و بیمارستان 96 تختخوابی، مجتمع فرهنگی و هنری و بافت فرسوده از جمله پروژه‌های مورد بازدید توسط مسئولان بود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این پروژه‌ها نسبت به تسریع در روند اجرایی و همچنین نظارت هر چه بیشتر مسئولان شهرستانی تاکید کرد.

وی همچنین در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر گچساران، این پروژه را بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر استان عنوان کرد و از مسئولان راه و شهرسازی خواست تا در زمینه تکمیل و واگذاری واحدهای باقیمانده به متقاضیان ثبت‌نام شده و واجد شرایط تلاش کنند.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی به منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری، بررسی و رفع مشکلات اجرایی این پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

امیدی‌پور در پاسخ به سئوالی مبنی بر روند کنونی پروژه‌های گچساران در چه وضعیتی قرار دارد، افزود: از سال گذشته تا‌کنون مشکلاتی در منابع اعتباری پروژه‌ها وجود داشته که این موضوع سبب کند شدن روند پروژه‌ها شده است.

وی با بیان این‌که روند اجرایی پروژه‌های گچساران وضعیت بدی ندارد، تصریح کرد: در بازدید از مسکن مهر، بیمارستان 96 تختخوابی و مصلای گچساران روند اجرایی این پروژه‌ها اگر چه فعال فعال نیست اما تعطیل نبوده و فعال مشاهده شده است.

امیدی‌پور در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر روند کند زیرگذر گچساران به دلیل وجود مشکل آب‌های زیرسطحی، یادآور شد: این پروژه نیز فعال بوده و پیمانکار آن در حال کار کردن است با توجه به این‌که این دلیلی بر مطلوب بودن روند اجرایی این پروژه از دیدگاه ما نیست.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که روند مطلوب تکمیل زیرگذر توان بیشتری می‌طلبد، عنوان داشت: با این همه موضوع وجود آب‌های زیرسطحی توسط استاندار پیگیری شده و نکته نظرات وی به کارفرمای طرح «مناطق نفت‌خیز جنوب» انتقال داده شده است اما به دلیل این‌که کارفرمای پروژه زیرمجموعه استان نیست و امکان پیگیری بهتری وجود ندارد، آنچه وظیفه استان بود انجام شده است.

انتهای پیام/82001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول