اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره امور آبفار شهرکرد خبر داد

واگذاری 797 فقره انشعاب آب به مشترکین روستایی

مدیر امور آبفار شهرستان شهرکرد گفت: 797 فقره انشعاب آب به مشترکین روستایی در این استان واگذار شده است.

واگذاری 797 فقره انشعاب آب به مشترکین روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی بشتام بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آب شرب این شهرستان اظهار کرد: رفع 2 هزار و 190 مورد اتفاقات آبرسانی، تعویض 18 پمپ شناور، سرویس 195 تابلو برق، شستشوی شش فیلتر شنی، آبرسانی سیار در مواقع اضطراری از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال‌ گذشته محسوب می‌شود.

وی افزود: اصلاح و بازسازی بیش از 10 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آبرسانی روستایی و لوله گذاری 2 هزار و 174 متری در راستای توسعه شبکه‌های آبرسانی در محله‌های جدید روستاها از جمله اقدامات واحد نگهداری این امور در سال گذشته محسوب می‌شود. 

بشتام ادامه داد: در حوزه مشترکین روستایی نیز فروش 797 فقره انشعاب جدید، تعویض 618 عدد کنتور آب خراب شده، شناسایی 107 مشترک پر مصرف، استاندارد سازی 390 فقره انشعاب آب و شناسایی انشعابات غیر مجاز انجام شده است.

مدیر امور آبفار شهرستان شهرکرد با تأکید بر مدیریت آب بحساب نیامده اقدامات در این زمینه را نوعی سرمایه گذاری دانست و افزود: رفع سر ریز مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستای سیرک با فلوتر گذاری، رفع نشت مخازن روستاهای نوآباد و شوراب کبیر، نصب شیرفشار شکن در روستای خوی، نصب 20 عدد فشارسنج از جمله این اقدامات محسوب می‎شود.

وی اضافه کرد: 231 مورد عملیات فشار سنجی شبکه و خطوط انتقال در 75 روستا، مرئی سازی والوها، غلاف گذاری و اصلاح حوضچه‌های تأسیسات، نصب 134 والو، تعمیر و تعویض 180 والو و شیر یک طرفه نیز از جمله اقداماتی است که این امور در روستاهای تحت پوشش خود انجام داده است.

بشتام گفت: این شرکت به 98 هزار و 675 نفر جمعیت ساکن در 67 روستا در شهرستان شهرکرد، سامان، بن و بخشی از روستاهای شهرستان کیار خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/68001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول