اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

75 روستای مازندران از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند

مدیرعامل آبفار مازندران گفت: 39 پروژه آبرسانی در 75 روستای مازندران سال گذشته با هزینه‌ای نزدیک به 108 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

75 روستای مازندران از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمدحسین برزگر اظهار داشت: در سال گذشته با اجرای 39 پروژه آبرسانی روستایی در 75 روستای مازندران از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

مدیر عامل آبفار مازندران افزود: 36 هزار و 134 نفر در قالب 9 هزار و 509 خانوار در 75 روستای مازندران با صرف هزینه‌ای نزدیک به 108 هزار میلیون ریال در سال 91 از مزایای آب آشامیدنی برخوردار شدند.

وی با اشاره به مشخصات فنی اجرای این پروژه‌ها گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 265 کیلومتر شبکه توزیع و 100 کیلومتر خطوط انتقال اجرا شده است.

برزگر منابع تامین آب این پروژه‌ها را به واسطه حفر پنج حلقه چاه و به‌سازی 15 دهنه چشمه عنوان کرد و افزود: 24 واحد ایستگاه پمپاژ، 3 هزار و 570 مترمکعب مخازن زمینی و 400 مترمکعب مخازن هوایی احداث شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با اختصاص به موقع اعتبارات و تلاش کارکنان آبفار استان و پیمانکاران پروژه‌های بیشماری به ثمر نشیند و مردم زیادی در این سال از نعمت آب، این مایه حیات برخوردار شوند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول