اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

کارگروه تخصصی لغزش و رانش در سوادکوه تشکیل شود

فرماندار سوادکوه با تأکید بر لزوم علت‌یابی حوادث در شهرستان سوادکوه، گفت: کارگروه تخصصی لغزش و رانش در سوادکوه تشکیل شود.

کارگروه تخصصی لغزش و رانش در سوادکوه تشکیل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی دهستان راستوپی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف کشوری و استانی و حضور وزرا و معاونان وزیر برای پیگیری توسعه شهرستان سوادکوه، اظهار داشت: حضور پررنگ مسئولان ارشد ملی در شهرستان سوادکوه در طول دو سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

فرماندار سوادکوه با تأکید بر اینکه ادامه راه امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی موجبات دستیابی به توسعه را فراهم می‌کند، افزود: خدمت در جمهوری اسلامی ایران معامله با خداست.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با تقدیر از همدلی و وفاق و همکاری دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: حضور مسئولان ملی در شهرستان سوادکوه با همدلی و همکاری دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی به دست آمده است.

وی با اشاره به تغییر چهره ایستگاه‌های راه‌آهن سوادکوه در ماه‌های اخیر و حضور مسئولان ارشد ملی و استانی راه‌آهن در سوادکوه، گفت: از 13 «ریل باس» کشور، دو دستگاه آن در سوادکوه تردد می‌کند که ارزش واگن اول برابر با 70 میلیارد ریال و ارزش واگن اخیری که اضافه شده است برابر با 200 میلیارد ریال است.

باقری با تأکید بر اینکه خدمات نظام باید رسانه‌ای شود تا مردم از خدمات گسترده آن مطلع شوند، خاطرنشان کرد: عدم بیان اطلاعات و آمار خدمات نظام به مردم، خیانت به نظام است.

فرماندار سوادکوه در پایان با اشاره به حوادثی بودن شهرستان سوادکوه خواستار تشکیل کارگروه تخصصی لغزش و رانش شد و گفت: با تشکیل کارگروه لغزش و رانش شاهد علت‌یابی مشکلات ریشه‌ای حوادث سوادکوه خواهیم بود.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول