اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-29

ثبت‌نام 146 نامزد شورای شهر در شهرستان ساری

فرماندار ساری با اعلام اینکه در آخرین مهلت ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر ساری، 146 نفر ثبت‌نام تکمیلی انجام دادند، گفت: از این تعداد، 133 نفر مرد و 13 نفر زن هستند.

ثبت‌نام 146 نامزد شورای شهر در شهرستان ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، جواد واحدی بعدازظهر امروز با حضور در کمیته فناوری ستاد انتخابات مرکز استان اظهار داشت: انتخابات امسال رایانه‌ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه از 25 فرایند در انتخابات 24.5 مرحله به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود، افزود: فقط اخذ رای به صورت دستی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در مرکز مازندران از اتصال آنلاین فرایند انتخاباتی با وزارت کشور خبر داد و تصریح کرد: تاکنون زمان مهلت برای ثبت نام کاندیداهای شورای شهر تعیین نشده است و نامزدهای شوراهای شهر و روستا تا ساعت 20 امشب وقت دارند برای تکمیل و ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در فرایند ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی شوراها دفتر سیار پیشخوان دولت در فرمانداری ساری تعبیه شده است که به صورت نیم‌بها خدمات دولتی را ارائه می‌دهد.

واحدی در جمع خبرنگاران حاضر در این بازدید با ارائه آمار از وضعیت نامزدهایی که ثبت‌نام خود را برای کاندیداتوری شورا‌ها انجام دادند، گفت: آمار قطعی فردا اعلام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون در سطح شهرستان ساری، یک‌هزار و 473 نفر ثبت کردند، افزود: از این تعداد یک‌هزار و 426 نفر مرد 47 نفر زن هستند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهرها، مناطق و روستاهای مازندران در پایین هولار هفت نفر مرد، فریم 11 نفر مرد، کیاسر سه نفر مرد، بخش مرکزی 528 نفر ثبت‌نام کردند، یادآور شد: از این تعداد در بخش مرکزی 509 نفر مرد و 19 نفر زن هستند.

وی ثبت‌نام نامزدهای شوراهای شهر و روستا در حوزه انتخابیه کلیجانرستاق را 157 نفر عنوان کرد و ادامه داد: 155 ثبت‌نام شده در این حوزه انتخابیه مرد و دو نفر زن هستند.

واحدی تعداد ثبت‌نام شده در حوزه انتخابیه دودانگه را 147 نفر اعلام کرد و یادآور شد: 143 نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

وی آمار ثبت‌نام شده در چهاردانگه شهرستان ساری را 203 نفر دانست و گفت: 144 نامزد انتخاباتی شوراها در رودپی جنوبی ثبت‌نام کردند که 138 نفر مرد و شش نفر زن هستند.

واحدی تعداد ثبت‌نام شده کاندیداهای شوراها در رودپی شمالی را 127 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 124 نفر مرد و سه ثبت‌نام شده زن هستند.

به گزارش فارس، در بازدید امروز بر اساس دعوت‌نامه روابط عمومی فرمانداری ساری مقرر شد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در فرمانداری حاضر شود که به دلیل عدم حضور هادی ابراهیمی، واحدی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول