اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

عوارض و پروانه ساخت برای فرهنگیان با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود

فرماندار ایلام گفت: عوارض و پروانه ساخت برای فرهنگیان ایلامی در هفته معلم با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

عوارض و پروانه ساخت برای فرهنگیان با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش ایلام اظهار داشت: این خدمت از سوی فرمانداری ایلام مصوب شده تا فرهنگیان از این مزیت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه این قشر فرهیخته تمام توان خود را صرف تعلیم و تربیت نسل آینده کرده است، ادامه داد: باید مسئولان نیز در رفع مشکلات این قشر بیشتر از گذشته تلاش کنند.

وی افزود: معلمان باید بدون هیچگونه دغدغه مادی و معیشتی بتوانند نسل آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را تربیت کنند.

این مسئول اضافه کرد: دولت عدالت‌محور نیز در هشت سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های مختلفی از جمله پرداخت تمام مطالبات آنان در این راه گام‌های اساسی برداشته است.

حیاتی تصریح کرد: می‌توان با بررسی اقدامات دولت نهم و دهم ادعا کرد که این دولت رفع مشکلات این قشر را در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندار ایلام ضمن تقدیر از تلاش این قشر فرهیخته در تعالی جامعه اسلامی و نسل آینده انقلاب گفت: معلمان باید رفتار شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و تاکنون نیز در این راه تلاش موفقیت‌آمیزی کرده‌اند.

وی افزود: شهید مطهری بهترین الگوی این قشر از جامعه اسلامی است و باید مبانی فکری این فیلسوف قرن برای نسل جوان امروزی تببین شود.

وی ادامه داد: فرهنگیان رسالت خطیر و حساسی برای هدایت نسل جوان جامعه بر عهده داشته و تاکنون در این راه صعب و دشوار با موفقیت تلاش کرده‌اند.

این مسئول خواستار توجه بیشتر مسئولان مرتبط با موضوع در رفع مشکلات و دغدغه‌های این قشر زحمتکش شد و افزود: در حال حاضر با عنایت ویژه دولت نهم و دهم و حمایت‌های شخص رئیس‌جمهور توجه به فرهنگیان و رفع دغدغه‌های آنان در کانون برنامه‌های اجرایی دولت قرار دارد.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول