اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور فارس خبر داد

کاهش 20 درصدی کشته‌های حوادث رانندگی در فارس

رئیس پلیس راهور فارس گفت: براساس آخرین آمار، کشته‌های ناشی از تصادفات رانندگی در سال گذشته نسبت به سال 90 در این استان، 102 نفر بوده که با احتساب این رقم شاهد کاهش 20 درصدی آن هستیم.

کاهش 20 درصدی کشته‌های حوادث رانندگی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ مصطفی عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد پلیس راهور اجرای عملیات و کنترل ترافیک، آموزش و فرهنگ‌سازی و خدمات ترافیکی بوده که در این راستا، استان فارس رتبه نخست کاهش کشته‌های تصادف رانندگی را درکشور به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد تلفات انسانی درون شهری را راکبان موتورسوار تشکیل می‌دهند، افزود: موتورسورانی که از چراغ قرمز و خط ویژه عبور کنند، حرکات نمایشی انجام دهند و از کلاه ایمنی استفاده نکنند موتورشان توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهور فارس تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ ترافیک مبادرت به آموزش همگانی در اتوبوسرانی، تاکسیرانی، ادارات، مدارس، مساجد و همچنین آموزش تدافعی رانندگان در برابر خودروهای متخلف مقابل انجام شده است.

عباسی بیان داشت: در حوزه خدماتی نیز یک مرکز تعویض پلاک دیگر راه‌اندازی می‌شود که با اجرایی شدن آن، شاهد تسریع در وقت شهروندان می‌شویم.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های پلیس راهور بدون کمک و مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست و تمام موقعیت به دست آمده با تلاش مردم و سایر دستگاه‌ها بوده است.

انتهای پیام/2448/خ20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول