اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

6 نفر در تصادفات برون شهری آذربایجان‌غربی جان خود را از دست دادند

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در یک هفته اخیر و در تصادفات برون شهری آذربایجان‌غربی شش نفر کشته شدند.

6 نفر در تصادفات برون شهری آذربایجان‌غربی جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز علی جدیدی در نشست خبری که در محل سالن جلسات آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در یک هفته اخیر نزدیک به شش کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به متلاشی شدن سه باند توزیع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: در یک هفته اخیر 12 نفر در ارتباط با پخش و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

جدیدی با بیان اینکه در یک هفته اخیر هیچ تصادف فوتی درون شهری در آذربایجان‌غربی رخ نداده است، خاطرنشان کرد: در این مدت 102 مورد تصادف جرحی درون شهری اتفاق افتاد که در اثر آن 122 نفر مجروح شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی به وقوع پنج تصادف فوتی و 58 تصادف جرحی برون شهری در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و ابراز داشت: بر اثر این تصادفات 131 نفر مجروح و شش نفر کشته شدند.

وی با اشاره به کشف سرقت در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: در یک هفته اخیر 20 فقره سرقت از منزل، 11 فقره سرقت از مغازه، 28 فقره سرقت از اماکن خصوصی، 26 خودرو مسروقه و پنج موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

جدیدی ادامه داد: در این ارتباط 161 سارق توسط یگان‌های انتظامی آذربایجان‌غربی دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شدند.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول