اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر:

بیشترین عامل تصادفات موتورسیکلت‌ها هستند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: بیشترین عامل تصادفات موتورسیکلت‌ها هستند.

بیشترین عامل تصادفات موتورسیکلت‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، سید حمیدرضا علم بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده در منطقه سعدآباد اظهار داشت: تلاش برای کاهش میزان تصادفات از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و امیدوار هستیم به اهداف موردنظر برسیم.

وی با اشاره به نقش موتورسیکلت‌ها در تصادفات افزود: بر اساس آمار موجود، بیشترین عامل تصادفات در شهرهای استان، موتورسیکلت‌ها و عدم روشنایی وسایل نقلیه است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با تأکید بر لزوم نصب سیستم‌های ترددشمار در محورهای استان خاطر نشان کرد: در هفت محور استان که سربار ترافیکی هم محسوب می‌شوند، سیستم ترددشمار نداریم و به دنبال این هستیم با دریافت اعتبارات جدید، این محورها را به سیستم ترددشمار مجهز کنیم.

علم با اشاره به برگزاری مطلوب طرح ایمن‌سازی حاشیه جاده در سعدآباد تصریح کرد: این طرح در واقع به‌منظور فرهنگ‌سازی و ایمنی عبور و مرور از جاده در بین دانش‌آموزان دبستان‌های واقع در حاشیه جاده برگزار شده و برای دسترسی به اهداف مورد نظر تلاش می‌کنیم.

مدیرکل اداره حمل و نقل استان بوشهر اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقای سطح دانش ترافیکی دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان که به لحاظ احتمال بروز حوادث ترافیکی در معرض خطر بیشتری هستند، همه ساله از سوی این اداره‌کل اجرا می‌شود.

علم بیان کرد: دانش‌آموزان قشر مهم و تأثیرگذار جامعه هستند و باید نسبت به ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به مدارس اهتمام ورزیم.

وی در پایان ابراز داشت: در استان بوشهر با همکاری پایانه‌های حمل و نقل و راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش اقدامات مؤثری برای بهبود وضعیت ترافیکی انجام شده و نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول