اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان:

ارتقاء شاخصه‌های امنیتی در گرو رشد فرهنگی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیش زمینه توسعه شاخصه‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان در گرو توسعه همه‌جانبه مسائل فرهنگی این منطقه است.

ارتقاء شاخصه‌های امنیتی در گرو رشد فرهنگی است

علی ایزدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فرماندهی ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان در نظر دارد در سال‌جاری طی تعامل با دانشگاهیان و فرهیختگان استان بستر مطالعه و توسعه شاخصه‌هایی که در زمینه امنیتی نقش دارند را ارتقا بخشد.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی زیربنای توسعه در تمام بخش‌ها است افزود: برای تحقق این مهم نیروی انتظامی استان مصمم است با آموزش‌های لازم و کار کارشناسی به توسعه این مهم در استان کمک کند.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی است که اگر به طور منطقی و با انصاف منعکس شود چهره استان دگرگون خواهد شد.

ایزدی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان ناامن نیست بلکه احساس ناامنی در آن شدت دارد بیان داشت: ارائه چهره منفی از این استان مسئله‌ای بازدارنده است که باید رسانه‌ها در زمینه زدودن آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت‌های مهم نیروی انتظامی استان، جلب مشارکت مردمی است و در این راستا تلاش می‌شود تا با تعامل دو سویه مردم هم در طرح‌های امنیتی و تأمین آن مشارکت داده شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان متذکر شد: آموزش در برنامه‌های فرهنگی که در حوزه کار نیروی انتظامی قرار دارد از جمله شاخصه‌هایی است که با قدرت و برنامه‌ریزی در سطح منطقه دنبال خواهد شد.

این مسئول اذعان داشت: رسانه‌های کشوری و استانی نقش مهمی در ارائه چهره استان به همگان دارند و انتظار می‌رود نمایندگان آنها با ورود عمیق به ظرفیت‌های منطقه، زمینه شکوفایی این استان را فراهم سازند.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول