اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی:

تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بیدک در بجنورد احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بیدک بجنورد به عنوان بزرگ‌ترین شهرک استان احداث می‌شود.

تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بیدک در بجنورد احداث می‌شود

محمد رضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این طرح در چارچوب  مصوبات سفر رهبری به استان به اجرا در می‌آید اظهار کرد: به همین منظور8 میلیارد ریال برای طراحی و ایجاد تصفیه خانه شهرک صنعتی بیدک از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و منابع استان به نسبت مساوی پیش بینی شده است.

وی همچنین اختصاص مبلغ 4 میلیارد ریال برای کمک به توسعه خوشه‌های آبنبات و فرش دستبافت در استان را از مصوبات سفر رهبری برای شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی  تصریح کرد: اختصاص 20 میلیارد ریال برای کمک به ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های خوشه فرش دستبافت بجنورد از دیگر مصوبات برای حمایت از این بخش‌ها به شمار می‌رود.

وی همچنین به اقدامات انجام شده از سوی این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر همین اساس اسناد 363 هکتار از زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته گرفته شد.

به گفته باقری این شرکت با تشکیل کار گروهی متشکل از امور حقوقی شرکت و مشاوران ثبتی اقدام به پیگیری جدی جهت اخذ اسناد شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرده است.

وی با بیان اینکه این کار گروه با تشکیل جلسات مشترک با اداره ثبت و بانک‌ها روند اخذ اسناد شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حل مشکلات واحدهای صنعتی را تسریع کرد ادامه داد: با اقدامات انجام شده اسناد تفکیکی شهرک‌های صنعتی شیروان ، بیدک و مانه و سملقان  به مساحت بیش از 299 هکتار اخذ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اظهار کرد: اسناد ثبتی دو شهرک صنعتی بیدک و فاروج و ناحیه صنعتی شهید محمدزاده شهرستان گرمه به متراژ بیش از 63 هکتار نیز تهیه شده است

وی تاکید کرد: این شرکت ضمن تأمین امکانات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را وجه‌ عمل خود قرار داده است.

وی یکی از مهم‌ترین مزایای گرفتن اسناد ثبت برای شهرک‌های صنعتی استان را استفاده واحدهای صنعتی مستقر از وثیقه واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات بانکی عنوان کرد.

باقری یادآور شد: بر اساس قانون قراردادهای مربوط به تخصیص زمین در شهرک‌های صنعتی هم‌ردیف اسناد رسمی بوده بانک‌ها می‌توانند این اسناد را پذیرفته و تسهیلات اعتباری و حقوقی مربوط به اسناد رسمی را در خصوص این قراردادها اعمال کنند.

انتهای پیام/63002/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول