اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین خبر داد

اجرای طرح تلاوت نور در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین از اجرای طرح تلاوت نور ویژه مددجویان خبر داد و گفت: این طرح توسط واحد فرهنگی هنری کانون با حضور مددجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

اجرای طرح تلاوت نور در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حسن نورمحمدی اظهار داشت: اجرای این طرح آسمانی با جذب مخاطبان بر آن است که پیام‌ها و نکته‌های قرآن کریم را هر چند کوتاه، همگام با تلاوت یک صفحه‌ای از قرآن کریم، به مددجویان بیاموزد.

وی افزود: طرح تلاوت نور با هدف ایجاد فضای قرآنی و معنوی سعی دارد لحظات انس و تدبر در آیات نورانی قرآن کریم را در بین مددجویان افزایش دهد.

نورمحمدی بیان کرد: تفسیرهای قرآنی که در این طرح از آن استفاده می‌شود دارای نثر روان و بیانی گویا، مناسب و قابل فهم برای مددجویان زیر 18 سال است.

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین خاطرنشان کرد: این مراسم همچنین به‌ منظور ترویج فرهنگ تلاوت و ترتیل با الحان قرآنی در محل حسینیه حضرت علی‌اکبر (ع) کانون برگزار می‌شود.

وی قرآن را نوری دانست که روشنگر سیاهی‌ها و پاک‌کننده قلب‌هاست.

این مسئول عنوان کرد: تمامی برنامه‌های تربیتی باید قرآنی باشد تا بتوان نتیجه مطلوب را حاصل کرد و امیدوارم با اجرای این طرح قرآنی بتوانیم گامی در افزایش انس با قرآن و نهایتاً تدبر در آیات قرآنی برداریم.

نورمحمدی بر لزوم توجه جدی به فعالیت‌های قرآنی در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین تأکید کرد و گسترش آن را برای اصلاح و تربیت مددجویان بسیار مهم و کلیدی دانست.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول