اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 36

رجبی: 158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است

فرماندار نکا گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در نکا 158 صندوق اخذ رای در نظر گرفته می‌شود.

رجبی: 158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در نکا 158 صندوق اخذ رای در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: این تعداد صندوق رای ثابت و قطعی نیست و بر اساس برنامه‌ریزی هیئت اجرایی قابل تغییر است.

وی از استقبال مناسب داوطلبان شورا در شهر و روستای نکا خبر داد و اظهار داشت: 727 داوطلب برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نکا نام‌نویسی کردند که از این تعداد 51 نفر درحوزه شهری و بقیه در حوزه روستایی بخش مرکزی و هزار جریب نکا نام‌نویسی کردند.

رجبی انتخابات پیش رو را برای دوستان و دشمنان نظام بسیار حساس دانست و یادآور شد: با توجه به تحریم‌های غیرقانونی اعمال شده بر ایران و یاوه‌گویی مقامات و رسانه‌های غربی باید در هر چه با شکوه‌تر شدن این انتخابات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دشمن اکنون با هدف ترغیب مردم در جهت عدم شرکت در انتخابات وارد شده است اما مردم ایران اسلامی این بار هم با حضور پرشکوه خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

فرماندار نکا گفت: این دوره از انتخابات شوراها، در دو بخش مرکزی و هزار جریب نکا به شکل مستقل برگزار می‌شود یعنی همه موارد از جمله برگزاری جلسات و نشست‌ها مجزا از شهر نکا است ولی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری شهر و روستاهای نکا تمام موارد جلسات و تصمیمات در شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمام مراحل انتخابات این دوره در نکا به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود و تنها شمارش آرا به صورت دستی است.

رجبی با تاکید بر عدم استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات خاطرنشان کرد: در قانون انتخابات کسانی که امکانات و خدمات دولتی در اختیار آنها قرار دارد ملزم شده‌اند که به نفع هیچ کاندیدایی از اموال بیت‌المال و دولتی استفاده نکنند.

فرماندار نکا با تاکید بر وحدت در انتخابات، افزود: ما باید با حفظ آرامش، وحدت و همدلی حضور مردم را در صحنه داشته باشیم تا حماسه بزرگ دشمن‌شکن خلق شود.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول