اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداری و مالی استانداری بوشهر خبر داد

تعریف 200 برنامه برای حوزه اداری و مالی استانداری بوشهر

مدیرکل اداری و مالی استانداری بوشهر از تعریف 200 برنامه برای حوزه اداری و مالی استانداری بوشهر خبر داد.

تعریف 200 برنامه برای حوزه اداری و مالی استانداری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل عبداللهی بعدازظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید مالی و اداری استانداری بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه و تأکید بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: حضور در انتخابات و مشارکت بالای مردمی نماد حماسه سیاسی است و همه باید در این مسیر گام بردارند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری بوشهر با تقدیر از حسن توجه استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خاطرنشان کرد: خدمت در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی افتخار است و باید تلاش کنیم برای خدمتگزاری به مردم عزیز استان شبانه‌روزی فعالیت کنیم.

عبداللهی از تعریف 200 برنامه برای حوزه اداری و مالی استانداری خبر داد و ابراز داشت: برای حوزه اداری و مالی 200 برنامه را تعریف کرده‌ام و امیدوار هستم با همدلی و همکاری بتوانیم این برنامه‌ها را به سامان برسانیم.

وی اضافه کرد: بدون تردید حوزه اداری مالی قلب تپنده استانداری است و با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم به بهترین نحو و بالاترین کیفیت کار کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز بیان داشت: روابط عمومی تقریباً مدلی از حوزه اداری و مالی است و با تمام ادارات استانداری و معاونت‌ها سر و کار دارد.

علی مؤذنی افزود: موفقیت ما در روابط عمومی و سایر واحدهای استانداری به تلاش کارکنان اداری و مالی برمی‌گردد، امیدواریم با همکاری همه‌جانبه شاهد پیشرفت امور باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  خلیل عبداللهی انصافاً انسان پرتلاش، پیگیر و توانمندی است و اطمینان دارم که با مدیریت ایشان امورات اداری و مالی به نحو شایسته‌ای پیش خواهد رفت.

در این آیین، خلیل عبداللهی به عنوان مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول