اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خواستار شد

حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی از چاپ دانشنامه استان بوشهر

رئیس حوزه هنری بوشهر خواستار حمایت سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از چاپ دانشنامه استان بوشهر شد.

حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی از چاپ دانشنامه استان بوشهر

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به ارزش دانشنامه استان بوشهر اظهار داشت: از دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان به ویژه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی انتظار داریم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی از دانشنامه استان بوشهر هم استفاده کنند.

وی افزود: موضوعات مورد اشاره در دانشنامه استان بوشهر شامل معرفی علما و دانشمندان و تاریخ و جغرافیا، تاریخ، فرهنگ، هنر و ... استان بوشهر است.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: در کتاب دانشنامه استان بوشهر موضوعاتی همچون هجوم استعمارگران به استان، مبارزات مردم جنوب، فرهنگ و ادبیات به چشم می‌خورد.

سیدزاده اضافه کرد: تاکنون کتاب‌هایی در مورد مجتهد اهرمی، اکولوژی خلیج فارس، جغرافیای استان بوشهر از سری کتاب‌های دانشنامه استان بوشهر به چاپ رسیده است.

سیدزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 جلد دانشنامه زیر چاپ است و در صورت حمایت مسئولان فرهنگ استان، چاپ این دانشنامه سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی گفت: انتظاری که از نهادهای فرهنگی داریم، این است که با خرید این آثار باعث تداوم بخش تولید بیشتر این آثار فرهنگی در استان بوشهر باشند.

وی بیان کرد: مردم بوشهر مردمان قدرشناسی هستند و من و همکاران تا پایان این کار ادامه می‌دهیم و امیدوارم همه با هم این مجموعه را به انتها برسانیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول