اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان، خلیل عبداللهی به عنوان مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر معرفی شد.

مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر بعدازظهر امروز در این آیین اظهار داشت: اداره‌کل اداری و مالی دارای اهمیت زیادی است و رضایت‌مندی و عدم رضایت‌مندی کارکنان استانداری بوشهر به میزان فعالیت این اداره‌کل بستگی دارد.

محمدحسین زارع افزود: اداره‌کل اداری و مالی از نظر تعداد نیرو و حجم بالای کار نسبت به سایر حوزه‌ها گستردگی بیشتری دارد و از کارکنان و مدیران این حوزه انتظار داریم با تلاش مضاعف برای پیشرفت مجموعه استانداری اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: ساماندهی و سازماندهی از اهم فعالیت‌های این مجموعه است و باید به گونه‌ای عمل شود که رضایت کارکنان استانداری فراهم شود تا کارکنان و مدیران با خاطری آسوده در امر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر یادآور شد: مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری بوشهر سابقه کار اجرایی زیادی دارد و فردی توانمند و دارای پشتوانه کاری قابل قبولی است و همه باید برای توسعه و پیشرفت امور همت ورزیم.

زارع ابراز داشت: کیفیت‌بخشی به امور و تلاش برای بهبود فعالیت‌ها باید مورد عنایت همه کارکنان و مدیران باشد و نباید هیچ گونه کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

در این آیین، خلیل عبداللهی به عنوان مدیرکل اداری و مالی استانداری بوشهر منصوب شد.

عبداللهی در سال گذشته به عنوان فرماندار جم فعالیت داشت.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول