اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

جمع‌آوری 1115 بیت شعر مرتبط با امام رضا (ع)

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: یک‌هزار و 115 بیت شعر مرتبط با امام رضا به عنوان منبع مطالعاتی برای علاقه‌مندان به جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی جمع‌‌آوری شده است.

جمع‌آوری 1115 بیت شعر مرتبط با امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی اظهار کرد: دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری مشاعره و شعرخوانی رضوی مستقر در این کانون است و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در راستای ایجاد منبع مطالعاتی برای علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره یک‌هزار و 115 بیت از اشعار مرتبط با امام رضا(ع) را پس از جمع‌آوری به صورت الفبایی دسته‌بندی کردیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این ابیات به نشانی اینترنتی kpf-mazandaran.ir و moshaere-razavi.blogfa.com مراجعه کنند.

عزیززاده‌گرجی تصریح کرد: این جشنواره که ویژه کودک و نوجوان است در دو بخش مشاعره در چهار گروه سنی از 10 تا 17 سال و نیز بخش شعرخوانی در چهار گروه سنی هفت تا 17 سال برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران هدف از برگزاری جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی را ترغیب کودکان و نوجوانان به خواندن شعر، فراهم‌سازی فضای خلاق در حوزه شعر و مشاعره، شناسایی منابع مناسب در حوزه مشاعره و شعرخوانی برای کودکان و نوجوانان به ویژه شناسایی اشعار و آثار فاخر با مفاهیم رضوی عنوان کرد.

عزیززاده گرجی گفت: این جشنواره از برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که توسط کانون پرورش فکری مازندران همزمان با دهه کرامت در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول