اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس:

مسئولان مشکلات عشایر چرام را فراموش نکنند/ راه؛ مهم‌ترین مشکل عشایر

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس از مسئولان خواست مشکلات مربوط به عشایر را به دقت پی‌گیری و برطرف کنند.

مسئولان مشکلات عشایر چرام را فراموش نکنند/ راه؛ مهم‌ترین مشکل عشایر

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان چرام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این‌که وظیفه است هر از گاهی به عنوان نماینده مردم و از طرف مردم از مسئولان و خدمتگزارانی که صادقانه در خدمت مردم هستند تشکر کنیم، اظهار کرد: خداوند را سپاس‌گزاریم که توفیق داد در جمع عزیزان حضور پیدا کرده و بر حسب وظیفه چندین نکته را یادآوری کنم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که روز به روز فضای فیزیکی، اجتماعی، سیاسی و توسعه و پیشرفت شهرستان چرام گسترش پیدا می‌کند، عنوان کرد: طبق نیت و خواسته‌ای که مردم داشتند، این شهرستان روز به روز واقعیت خود را نشان داده و ادارات و نهادهایی که حتی نمایندگی نداشتند در شهرستان استقرار پیدا می‌کنند.

وی به توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و بحث شهرستان شدن لنده و چرام را مصداق واقعی پیشرفت در این استان دانست.

این مسئول با تأکید بر این مطلب که انتقاد باید منصفانه باشد خواستار خوب استفاده کردن از ظرفیت‌ها شد و ابراز کرد: زمینه را فراهم کنیم تا شهرستانی که در حال حاضر زمینه گسترش آن در تمام عرصه‌ها فراهم شده و عرصه‌هایی هم که خداوند به این شهرستان عطا کرده را خوب گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری خواستار استقرار ادارات و نهادها شد تا بحث شهرستانی چرام کامل شده و مردم احساس کنند شهرستانی شدن چه پیامدهای مثبتی در پی داشت.

وی با اشاره به عشایری بودن بافت این شهرستان، متذکر شد: بیشترین عشایر حوزه کهگیلویه و چرام در حوزه شهرستان چرام بوده که لازم است به جاده‌ها توجه بیشتری شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به صورت اورژانسی باید جاده‌ها را بررسی و محل استقرار آبادی و ایل‌ها را مشخص کرده و لازم است همه ما در این خصوص مأمور رسیدگی به امور عشایر شویم.

بزرگواری ‌با اشاره به در پیش بودن انتخابات حضور پرشور مردم در انتخابات را مصداق واقعی حماسه سیاسی دانست و گفت: حضور مردم به کارکرد مسئولان بستگی دارد و به خصوص مسئولانی که خدمات‌رسان هستند.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول