اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد گرگان:

ارشاد گرگان 4 برنامه برای خلق «حماسه سیاسی» برگزار می‌کند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان با اشاره به برگزاری دو انتخابات «ریاست جمهوری» و «شوراهای اسلامی شهر و روستا» در کشور گفت: این اداره به منظور ایجاد انگیزه در کارکنان و جامعه هدف خود حداقل چهار برنامه متنوع را برگزار می‌کند.

ارشاد گرگان 4 برنامه برای خلق «حماسه سیاسی» برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ غلامرضا حقیقی در جمع هنرمندان شهرستان گرگان اظهار داشت: طبق تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: این اداره به عنوان یکی از ادارات متولی در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان گرگان تلاش دارد تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و خلق «حماسه سیاسی» را فراهم کند.

«همایش بصیرت فاطمی» 11 اردیبهشت 1392 برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: به همین مناسبت یازدهم اردیبهشت‌ماه جاری همایش گرامیداشت مقام زن با عنوان «بصیرت فاطمی» برگزار می‌شود.

حقیقی، اهداف برگزاری این همایش را گرامیداشت مقام و منزلت مادر و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد. 

وی ادامه داد: این همایش با همکاری سپاه ناحیه گرگان برگزار خواهد شد.

برای گرامیداشت یاد امام راحل و آغاز امامت آیت‌الله خامنه‌ای عصر شعر برگزار خواهد شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان ابراز داشت: به منظور گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و آغاز امامت مقام معظم رهبری، مراسم «عصر شعر» 14 و 15 خرداد برگزار می‌شود.

حقیقی اضافه کرد: این برنامه فرصت مناسبی برای تشویق اهالی فرهنگ و هنر شهرستان به منظور شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

به گفته وی، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد همایش «یاد یاران» با هدف تجلیل از رزمندگان و جانبازان ادارات گرگان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین ایجاد انگیزه در آنها برای شرکت در انتخابات برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان اظهار داشت: این همایش با همکاری این اداره و با همکاری فرمانداری گرگان اجرا می‌شود.

حقیقی در پایان افزود: اردوی تفریحی، آموزشی و بصیرتی انجمن‌های فرهنگی و هنری و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان با هدف ایجاد شور و انگیزه در آنها برای خدمت بیشتر به جامعه و مشارکت در خلق «حماسه سیاسی» در دستور کار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول