اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تأکید کرد

ضرروت تقویت روحیه پژوهشی در بین دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر تقویت روحیه پژوهشی در بین دانش‌آموزان تأکید کرد.

ضرروت تقویت روحیه پژوهشی در بین دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر حلیمی امروز در مراسم افتتاح سه نمایشگاه متمرکز استانی هفته مشاغل در البرز اظهار داشت: پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و همچنین ارائه امکانات به آنان برای توسعه این مهم ضروری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند لذا باید تمام تلاش خود را برای ارتقای توان علمی و ارتقای جایگاه تحقیق و پژوهش در بین آنان انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه در بین دانش‌آموزان استعدادهای بسیار درخشانی وجود دارند که در صورت پرورش آنان می‌توانند در جهان بدرخشند افزود: ارائه امکانات پژوهشی یکی از ملزومات انجام تحقیق و پژوهش است که باید بیش از گذشته در مدارس به آن توجه شود.

وی در سخنان خود به آغاز هفته مشاغل اشاره کرد و گفت: در این راستا سه نمایشگاه استانی در البرز راه‌اندازی شده است.

حلیمی تأکید کرد: در این راستا دو نمایشگاه در شهرستان کرج یکی ویژه دختران و دیگری ویژه پسران است و یک نمایشگاه متمرکز در شهرستان ساوجبلاغ ویژه دانش‌آموزان غرب البرز راه‌اندازی شده است.

وی ارتقای روحیه تحقیق و پژوهش، مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان نسبت به تأمین نیازهای جامعه اسلامی ایرانی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اذعان داشت: با راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها گام مهم در جهت تقویت و توسعه فرهنگ کارآفرینی و خوداشتغالی در دانش‌آموزان برداشته می‌شود.

حلیمی اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها دستاوردهای دانش‌آموزان مقاطع بالاتر که در سال‌های قبل با مشاوره‌های لازم توانسته‌اند به‌ خوبی انتخاب رشته کنند به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه‌ها تا 11 اردیبهشت ماه دایر است.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول