اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب پیشنهاد کرد

همیشه رمضان حالا شعبان/ جام شعبان به جای رمضان

امام جمعه سراب از مسئولان تربیت بدنی خواست با لغو جام ورزشی رمضان، جام مشابه‌ای را در ماه شعبان برگزار کنند.

همیشه رمضان حالا شعبان/ جام شعبان به جای رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در جمع مردم این شهر گفت: بازهای فوتسال جام رمضان لغو و جام شعبان جایگزین آن شود.

وی اظهار کرد: برای استفاده پربار از فضای معنوی شب‌های ماه مبارک رمضان و نیز ضرورت حضور پرشور جوانان در مساجد، مسئولان امور ورزش از هم اکنون به فکر جایگزینی جام رمضان باشند.

اکرمی افزود: مدت‌های مدیدی است که به غلط برگزاری جام رمضان از سوی مسئولان تربیت بدنی در شهرهای کشور برنامه‌ریزی می‌شود و موجبات اعتراض برخی مراجع عظام تقلید را نیز باعث شده است.

امام جمعه سراب پیشنهاد کرد: تربیت بدنی جام شعبان را برگزار کند.

وی تاکید کرد: ما مخالف ورزش و تفریحات سالم برای جوانان نبوده بلکه مشوق این امور نیز هستیم اما تداخل برگزاری جام رمضان با برنامه‌های مساجد مورد اعتراض است.

 امام جمعه سراب با انتقاد از افزایش قیمت برخی اقلام خوراکی مثل روغن تصریح کرد: پیوند بی‌تدبیری برخی مسئولان و فرصت‌طلبی برخی بازاریان و اصناف موجب ایجاد این گرانی‌ها شده و برخی شهروندان نیز با خریدهای اضافی و با عجله گرانی‌ها را تشدید می‌کنند.

وی در ادامه از کارگران به عنوان تلاشگران عرصه تولید و سازندگان ایران اسلامی نام برد و افزود: در دین مبین اسلام به جایگاه، مقام و منزلت والای کارگران اشاره و از آنان به زحمتکش‌ترین قشر جامعه تعبیر شده است از این رو  اصلی‌ترین وظیفه مسئولان و کارفرمایان در قبال کارگران دفاع از کرامت انسانی این قشر زحمتکش است.

اکرمی با اشاره به نقش کارگران در توسعه کشور تصریح کرد: این کارگران هستند که با بازوان پرتوان خود چرخه اقتصاد کشور را می‌چرخانند و نقش غیرقابل انکاری در شکوفایی و توسعه کشور ایفا می‌کنند.

در ادامه عبدلرضا وکیل‌آزاد،مشاور امور جوانان فرماندار سراب با بیان اینکه جامعه کارگری مورد توجه همه مسئولان نظام است، گفت: ما در همه برنامه‌ها و اقدامات دولت شاهد نهایت همراهی، همدلی و حسن ‌نیت آنها بوده‌ایم، برنامه‌هایی نظیر طرح مسکن مهر، اجرای هدفمند‌سازی یارانه‌ها و طرح تامین آتیه برای فرزندان تا اعطای کارت خرید و ده‌ها برنامه‌ دیگر برای افزایش قدرت خرید و تامین زندگی کارگران بوده است.

انتهای پیام/60010/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول