اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مهلت اعلام شده از سوی وزارت کشور

455 نفر در گچساران کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا شدند

با پایان یافتن مهلت ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا از سوی وزارت کشور، آمار کاندیداهای گچسارانی به عدد 455 نفر رسید.

455 نفر در گچساران کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا شدند

محمد شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت اعلام شده از سوی وزارت کشور مبنی بر تمدید انتخابات تا ساعت 24 دیروز، 455 نفر در گچساران کاندیدای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شدند.

وی افزود: از این تعداد 109 نفر در حوزه شهری ثبت نام کرده‌اند که البته چهار نفر از این افراد ثبت نام اولیه خود را انجام دادند، اما به دلیل نواقص مدارک برای ثبت نام مراجعه نکردند.

حضور 10 زن در میان کاندیداهای شورای شهر دوگنبدان

شفیعی تصریح کرد: از تعداد 109 نفر حوزه شهری 10 نفر خانم بوده و 99 نفر دیگر را نیز آقایان تشکیل داده‌اند.

فرماندار گچساران تعداد کاندیداهای حوزه شورای اسلامی روستایی این شهرستان را 345 نفر اعلام کرد و گفت: یکی از نکات قابل توجه و جالب در حوزه روستایی، ثبت‌نام و کاندیداتوری زوجی در روستای بی‌بی جان‌آباد گچساران است.

100 درصد روستاهای واجد شرایط شورای روستایی گچساران کاندیدای دارند

شفیعی تعداد روستاهای واجد شرایط  شورای روستایی در گچساران را 58 روستا عنوان کرد و گفت: در مجموع 54 روستا و چهار منطقه عشایری واجد شرایط شورای اسلامی روستایی بوده که با توجه به این موضوع 100 درصد روستاهای واجد شرایط گچساران دارای کاندیدای حضور در شورای روستایی است.

وی یادآور شد: 69 شعبه در روستاهای گچساران به أخذ رأی اختصاص یافته که در این تعداد شعبه، 207 صندوق أخذ رأی برای انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورا در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و مجلس خبرگان در استان‌‌های کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان در 24 خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول