اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

شورای اسلامی شهر رباط کریم 11 نفره شد

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تعداد اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم از پنج به 11 نفر افزایش می‌یابد.

شورای اسلامی شهر رباط کریم 11 نفره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در بازدید از ستاد ثبت نام انتخابات شوراهای این شهرستان اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده تعداد اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم پنج نفر است که با توجه به افزایش جمعیت شهر رباط کریم در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر،‌ اعضای این مهم به 11 نفر افزایش خواهد یافت.

فرماندار رباط کریم تأکید کرد: همچنین پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی می‌شوند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم اضافه کرد: تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهرهای پرند و نصیر شهر نیز طبق قانون هفت نفر خواهد بود.

سلیمان‌پور با بیان این که ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات امروز پایان می‌یابد، خاطرنشان کرد: تاکنون بیشترین تقاضا و اعلام داوطلبی برای شورای شهر متعلق به شهر جدید پرند بوده که انتخابات شورای این شهر امسال برای اولین بار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شور و نشاط انتخاباتی در شهر فراهم شده است و زمینه‌های لازم نیز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار رباط کریم اظهار داشت: حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی یک تکلیف است لذا ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این دوره از انتخابات نیز مانند گذشته این تکلیف را به خوبی به انجام می‌رسانند و برگ زرینی را در افتخارات خود به ثبت خواهند رسانید.

سلیمان‌پور تأکید کرد: همچنان که ملت ایران در دوره‌های قبلی برگزاری انتخابات در صفوف به هم فشرده شرکت کردند و آرای خود را به صندوق‌های رأی ریختند در این دوره نیز با صلابت حضور خواهند داشت و یاوه‌های دشمنان هیچ تأثیری در این حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول