اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

کاندیداها و هواداران آنها عمل به قانون را در اولویت قرار دهند

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی و شهر و روستا خواست تا عمل به قانون را در اولویت برنامه های تبلیغاتی خود قرار دهند.

کاندیداها و هواداران آنها عمل به قانون را در اولویت قرار دهند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: ایران اسلامی شرایط حساسی را در داخل و خارج سپری می‌کند و در این شرایط همه مردم و مسئولان به ویژه فعالان سیاسی باید رفتاری هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در خرداد سال جاری گفت: این رقابت در شرایط بسیار حساسی برگزار می‌شود و دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال این هستند تا ضمن مایوس کردن مردم، در برگزاری انتخابات حداکثری اخلال کنند.

این مسئول افزود: در شرایط همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی باشکوه، سراسری و حداکثری برگزار شده و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب و ملت ایران مایوس شوند.

گروسی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در شهریار مبنی بر اینکه نقش کاندیداها، احزاب سیاسی و هواداران آنها در تحقق این مهم چگونه است؟ گفت: همان طور که تاکید کردم، همه برای رسیدن به یک هدف واحد وظائفی بر عهده داریم و هیچ کس نیست که در آستانه انتخابات بگوید که هیچ تکلیفی بر عهده من نیست.

وی ادامه داد: البته وظائف کاندیداها و هواداران آنها سنگین‌تر از مردم است و آنها باید در این مدت نماد عمل به قانون باشند و با رعایت چارچوب های قانونی از ایجاد تنش و اختلاف در جامعه جلوگیری کنند.

نماینده شهریار در مجلس گفت: یکی از نیازهای ما مطالعه قانون است و در شرایطی کمتر از 2 ماه به انتخابات زمان داریم، لازم است که کاندیداها، هواداران و اعضای ستادهای تبلیغاتی خود را به مطالعه قانون و عمل به آن تشویق کنند.

گروسی در پایان تأکید کرد: به طور قطع اگر همگان فعالیت‌ها و رفتارهای انتخاباتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند، شاهد فضایی با نشاط، قانونمند، پرشور در آستانه انتخابات بوده و به فضل الهی بار دیگر رقابتی حداکثری را در کشور برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول