اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از بانوان و مسئولان کردستان انجام شد

راه‌اندازی مجمع بزرگ فاطمیون در سنندج

با حضور جمعی از بانوان شهرستان سنندج و مسئولان استانی مجمع بزرگ فاطمیون در سنندج راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مجمع بزرگ فاطمیون در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ظهر امروز در مراسم برگزاری انتخابات اعضای این مجمع که در مجتمع فرهنگی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق راه‌اندازی مجمع‌الذاکرین در استان کردستان، مجمع فاطمیون استان نیز با هدف ارتقا و هماهنگی‌ فعالیت‌های دینی در حوزه بانوان و انسجام تشکیلاتی آنان در راستای اهداف نظام اسلامی و نقش آفرینی بیشتر آنان در عرصه‌های مختلف دفاع از فرهنگ دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری بیان کرد: وظایف این مجمع همفکری و همگرایی در مورد مسایلی که به نوعی مرتبط با حوزه بانوان و خانواده است بوده و شامل مسائل سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح معارفی و فرهنگی، دینی بانوان با رویکرد هیئتی و برنامه‌ریزی در عرصه‌های اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری از دیگر وظایف این مجمع خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعضای مجمع متعهد هستند که در تمام زمینه‌های مورد نیاز برابر تشخصی شورای مرکزی و با صورتجلسه مجمع کلیه افراد و امکانات زیرپوشش خود را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده به کار گیرند و از هیچ همکاری دریغ نکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: اعضای این مجمع از پنج تا هشت نفر بوده و از بین این افراد یک نفر به عنوان رئیس، یک نفر دبیر و یک نفر نیز به عنوان منشی مجمع انتخاب می‌شوند.

در ادامه این مراسم پس از برگزاری انتخابات که با حضور 26 نفر از بانوان عضو هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و قرآنی شهرستان سنندج برگزار شد، اعضای اصلی و علی‌البدل این مجمع از بین شرکت‌کنندگان انتخاب شد.

نظیر این انتخابات در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/79007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول