اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

ترویج صهیونیسم راهبرد شیطانی غرب است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ترویج تفکر صهیونیسم راهبرد غرب برای هدایت افکار عمومی است.

ترویج صهیونیسم راهبرد شیطانی غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین امروز در گردهمایی خواهران پاسدار اظهار داشت: بیش از 250 سال است که جهان توسط یک عده محدود و کوچک که تفکرات صهیونیستی دارند، اداره می‌شود.

وی بیان داشت: مهم‌ترین راهبرد دشمنان از سال‌ها پیش تاکنون این بوده که جهان را با نوعی انحصارطلبی در حوزه تفکر و اندیشه که زائیده نگاه قلدر غرب و در رأس آن صهیونیسم است، اداره کنند.

آبنوش تصریح کرد: این تفکر ضدبشری توسط صهیونیست‌ها در اشکال مختلف حتی در فوتبال، در نوع غذا، در ساخت و اداره تسلیحات نظامی و حتی رسانه‌ها متبلور است و این موضوعی است که باید خواص جوامع اسلامی حتی ایران به خوبی به آن توجه کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین تأکید کرد: این موارد باید تبیین شود تا دشمنان نتوانند با روش‌های غیر مستقیم و پوششی تفکرات شوم صهیونیستی را در جوامع اسلامی اشاعه دهند، چراکه این تفکرات خطری جدی و آسیبی بزرگ برای همه جوامع است.

وی افزود: اتاق فکر صهیونیسم در جهان در تلاش است تا هیچ کاری بدون نظر این اتاق فکر انجام نشود و رسانه‌های استکباری نیز به عنوان ابزاری تبلیغاتی در دست صهیونیسم هر کاری که بخواهند، انجام می‌دهند.

آبنوش عنوان کرد: این رسانه‌ها حتی اجازه نمی‌دهند که صدای مردم کشورهای غربی به گوش دولتمردانشان برسد و این بزرگ‌ترین ظلم در حق بشریت است که آن را حتی از خودشان هم دریغ می‌کنند. فرمانده سپاه استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش به شخصیت والای زن در نگاه اسلام اشاره کرد و گفت: زنان مهم‌ترین هدف دشمن با توجه به شرایط حساس هستند و تاکنون نیز جوامع غربی از زن به عنوان ابزاری برای جذابیت‌های حوزه‌های مدیریتی و اجرایی و حتی تبلیغاتی استفاده کرده‌اند، در حالی که در اسلام زن از جایگاهی رفیع برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: زنان در طول عمر این نظام نیز نقش برجسته‌ای در مدیریت کشور و تربیت مردانی دلیر و شجاع داشته‌اند و اگر زنان پاکدامن نبودند، مردانی چون شهید همت، شهید فهمیده و دیگر شهیدان متولد و تربیت نمی‌شدند.

آبنوش با اشاره به نیازهای کنونی بشریت، اضافه کرد: دشمنان این نظام در برهه‌های مختلف و حتی در سطح جوامع اسلامی در جهان همواره تلاش کرده‌اند که مردم را به سرگرمی و سرگردانی سوق دهند و در پشت این سرگردانی‌ها اهداف شوم سیاسی خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/77008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول