اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید فرمانده انتظامی استان ایلام از خبرگزاری فارس

مهدوی‌فر: تعهد و ایمان خبرگزاری فارس را به پرمخاطب‌ترین رسانه نوشتاری تبدیل کرده است

فرمانده انتظامی استان ایلام در رأس هیئتی از مسئولان انتظامی استان از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام بازدید کرد.

مهدوی‌فر: تعهد و ایمان خبرگزاری فارس را به پرمخاطب‌ترین رسانه نوشتاری تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی به همراه محمدرضا نظری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام و تنی چند از مسئولان فرماندهی انتظامی از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام بازدید کرد.

در این دیدار سردار دولتی از بخش‌های مختلف تهیه، تولید و انتشار خبر در خبرگزاری فارس بازدید کرد و در جریان امور خبری این رسانه قرار گرفت.

رئیس خبرگزاری فارس در استان ایلام نیز در ابتدای ورود سردار دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام توضیحات و گزارش عملکردی از وضعیت خبرگزاری فارس در استان ایلام مطرح کرد.

پژمان مهدوی‌فر در این بازدید افزود: خبرگزاری فارس به عنوان خبرگزاری پیشتاز در جهان و سطح ملی برای مخاطبان شناخته شده است.

وی ادامه داد: سرعت، صحت و دقت به عنوان سه اصل مهم خبر در خبرگزاری فارس مورد عنایت واقع شده و این خصوصیات حرفه‌ای در کنار اخلاق‌مداری، تعهد و ایمان خبرگزاری فارس را به یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های نوشتاری در کشور تبدیل کرده است.

این مسئول عنوان کرد: این رسانه با کمترین امکانات و تجهیزات در مقایسه با دیگر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و بدون استفاده از القاب دهان‌پر کن بی‌ثمر توانسته است آثار ماندگاری را از خود به جای گذارد.

مهدوی‌فر تصریح کرد: حضور در رتبه‌های برتر خبرگزاری‌های جهانی و رنکینگ زیر 10 در کشور و فاصله زیاد با دیگر خبرگزاری‌ها در حوزه روی آوری مردم و مسئولان به اخبار این رسانه و انتشار این آمار از سوی سایت‌های مرتبط با موضوع جهانی مؤید توانمندی خبرگزاری فارس در کشور و در استان ایلام است.

رئیس خبرگزاری فارس در استان ایلام گفت: کسب عناوینی مانند کسب رتبه نخست استانی در سال 91 در بخش خبر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، عنوان سوم کشوری در بین خبرگزاری‌های کشوری در سال 90 و کسب نمونه کشوری در بین رسانه‌های نوشتاری در سال 89 و ... نمونه‌ای از موفقیت‌های دفتر خبرگزاری فارس در استان ایلام طی سال‌های اخیر است.

وی ادامه داد: این رسانه به سهم خود در راستای برقراری نظم و امنیت و تنویر افکار عمومی در حوزه اخبار انتظامی به وظایف خود عمل کرده و حضور شما به عنوان فرمانده انتظامی استان ایلام به این دفتر مؤید این حقیقت است که دفتر خبرگزاری فارس در این حوزه موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/2246/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول