اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره سلامت در پارس جنوبی گشایش یافت

در آیینی با حضور مسئولان و کارکنان صنعت نفت، جشنواره سلامت در پارس جنوبی گشایش یافت.

جشنواره سلامت در پارس جنوبی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این جشنواره اظهار داشت: توجه به سلامت کارکنان در صنعت نفت امری مهم است.

محمد نصیری افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تلاش برای سلامت خانواده‌ها و آشنایی آنها با فرآیند صنعت پتروشیمی است که می‌تواند سطح آگاهی را در میان کارکنان و خانواده‌ها افزایش دهد.

وی با اشاره به نقش اساسی انسان به عنوان محور توسعه پایدار بیان کرد: حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان و پیشگیری از به خطر افتادن سلامت آنها در برابر عوامل مخاطره‌آمیز محیط کار همواره در رأس برنامه‌ها بوده و از اولویت بالایی برخوردار است.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: ارتقای سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کارکنان و تحقق آرمان « انسان سالم در محیط کار سالم» از جمله اولویت‌های شرکت ملی پتروشیمی است.

دبیر ستاد مرکزی دومین جشنواره سلامت پتروشیمی در منطقه پارس نیز گفت: دومین جشنواره سلامت پتروشیمی به همت مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با مدیریت اجرایی شرکت پتروشیمی پارس، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، مرکز بهداشت شهرستان کنگان، سازمان انتقال خون استان بوشهر و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه برگزار شده است.

حسین خسرو آبادی افزود: دومین جشنواره سلامت با محوریت قرار دادن سلامت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه و به منظور ترویج فرهنگ سلامت با محورهای سلامت محیط کار، تغذیه و سلامتی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پزشکی خانواده، ورزش و سلامتی، مطالعات اجتماعی به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی بهداشت حرفه‌ای برگزار شده است.

وی تصریح کرد: دومین جشنواره سلامت در پارس جنوبی دارای هشت کارگروه مختلف است که هر کارگروه برنامه‌های متنوعی را در نظر دارد.

این مسئول ابراز داشت: غرفه‌های این نمایشگاه شامل غرفه‌های تغذیه، نقاشی خانواده، گل و گیاه، تجهیزات ورزشی، عینک‌های آفتابی و کالای پزشکی و برگزاری مسابقات متنوع شامل طناب کشی، شنا، بسکتبال، گل فنی، پرتاب دارت و هفت سنگ، آشپزی، جشن بادبادک‌ها و نقاشی خانواده است.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول