اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جم خبر داد

اجرای 25 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در جم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم از اجرای 25 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در جم خبر داد.

اجرای 25 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلامی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان جم انجام شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم از اجرای 25 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در جم خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 25 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان جم اجرا خواهد شد.

پورغلامی بیان کرد: امسال با توجه به تقارن یافتن هفته عقیدتی سیاسی با میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره)، پیش‌بینی برنامه‌های متعددی در سطح سپاه و بسیج شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته‌ایم، گفت: برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم طوری برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده که ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم، مناسبت‌های دیگر نیز لحاظ و نسبت به اجرای آنها اهتمام لازم صورت گیرد.

پور غلامی افزود: یکی از کمبودهای مجموعه‌های فرهنگی و حتی بسیج و سپاه، ضعف در ترویج اندیشه‌های شهید مطهری و مطالعه کم متولیان فرهنگی و دینی است که باید تدابیری اندیشیده شود تا هر چه بیشتر انگیزه‌ها را به این سمت و سو هدایت کنیم.

وی به اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدای مربی و برگزاری همایش بزرگداشت مقام شهید مطهری از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول