اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر شال:

کارایی و مسئولیت‌پذیری 2 شاخصه نامزد اصلح است

امام جمعه شهر شال کارایی و مسئولیت‌پذیری را جزو شاخصه‌های نامزد اصلح برای انتخابات کنونی برشمرد.

کارایی و مسئولیت‌پذیری 2 شاخصه نامزد اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی شالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال در مصلی نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) افزود: ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان یک افتخار بزرگ برای تمام شیعیان در جامعه بوده و باید از این مهم برای تربیت فرزندان بهره کافی را برد.

امام جمعه شهر شال با اشاره به اهمیت تربیت فرزند در جامعه اظهار داشت: نهاد خانواده سهم بزرگ و درخشانی را در تربیت فرزندان بر عهده داشته و مقوله احترام زن و شوهر نسبت به یکدیگر از مهم‌ترین تأثیرات در تربیت فرزندان است که اسلام نیز این مهم را مورد تأکید قرار داده است.

وی پیرامون مقام و جایگاه والای اهل‌ بیت و به‌ ویژه کرامات حضرت زهرا (س) تصریح کرد: تمام افراد باید در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) طوری عمل و رفتار کنند که مقام حضرت زهرا در ذهن فرزندان نقش بسته و نیز امر مهم احترام به همسر در خانواده در برابر فرزندان شکل بگیرد.

امام جمعه شهر شال پیرامون سالروز شهادت استاد مطهری و نام‌گذاری روز بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: شهادت استاد مطهری داغ بزرگی را بر دل دلسوزان انقلاب اسلامی نهاد و امروز فرهنگیان ادامه‌دهندگان راه انبیا و پیشوایان بزرگ دینی هستند.

موسوی شال با اشاره به روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس با تحریک غربی‌ها خلیج همیشه فارس را به عنوان جعلی خلیج عربی نام برده در حالی که طبق تاریخ و اسناد نام این خلیج حتی از زمان پیش از طلوع اسلام نیز خلیج فارس بوده است.

وی تصریح کرد: در مسئله خلیج فارس موضوع تنها تغییر نام نبوده بلکه دولت‌های بیگانه با تغییر نام خلیج فارس درصدد هستند تا هویت کشور ایران را زیر سئوال ببرند و در حقیقت تغییر نام همانند تعویض زبان واحد یک کشور بوده و این تعویض به معنای تغییر در هویت و القای هویت جدید است.

امام جمعه شال با اشاره به ثبت نام 17 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی در شهر شال شهرستان بویین زهرا ابراز داشت: ملاک‌های در نظر گرفته شده برای انتخابات شوراهای اسلامی بسیار مهم بوده و شهروندان در انتخاب‌های خویش تعلق به احزاب، گروه‌های سیاسی و یا عضو طایفه بودن را نباید ملاک خویش قرا دهند.

موسوی شالی کارایی افراد و مسئولیت پذیری را جزو شاخصه‌های کنونی برای انتخابات پیش‌روی شوراهای اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام رضا درزی‌ رامندی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دانسفهان اظهار داشت: ملت ایران در انتخابات پیش‌رو با تمام قدرت و اعتقاد خویش وارد صحنه شده و از کیان جمهوری اسلامی حفاظت می‌کند.

امام جمعه موقت دانسفهان با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معلم تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان امروز با تربیت اسلامی درصدد ایجاد بستر‌های مناسب برای تعالی کشور بوده و در این عرصه با تأسی از اهل‌ بیت در فکر رشد جوانان و نوجوانان هستند. 

وی تصریح کرد: مردم باید با فهم و بصیرت خویش به دور از طایفه‌ و قومیت‌گرایی کاندید‌ای خویش برای ورود به شوراهای اسلامی و ریاست‌ جمهوری را انتخاب کنند.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول