اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

شورا جای افراد فتنه‌گر و انحرافی نیست

امام جمعه رودسر گفت: شورا جای کسانی که آلوده به جریان‌های فتنه و انحراف و فساد هستند، نیست.

شورا جای افراد فتنه‌گر و انحرافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت و جایگاه تسبیح در قرآن و روایات اظهار کرد: در قرآن هشت بار فرمان توکل، دو بار فرمان سجده، هشت بار فرمان استغفار، پنج بار فرمان عبادت، پنج بار فرمان ذکر و یاد خدا و دو بار فرمان تکبیر آمده است اما فرمان تسبیح 16 بار ذکر شد.

وی در ادامه به 9 اردیبهشت روز شورا اشاره کرد و افزود: 302 هزار داوطلب برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند که جوان‌ترین آنها 25 سال و مسن‌ترین 100 سال سن دارد.

خطیب جمعه رودسر ادامه داد: از تعداد افراد مذکور 18 درصد برای شوراهای اسلامی شهر و 82 درصد برای شوراهای اسلامی روستا بوده است.

 وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا نیازمند افراد متعهد و متخصص و دلسوز است، اذعان کرد: شورا جای کسانی که آلوده به جریان‌های فتنه و انحراف و فساد هستند، نیست.

عبدالله‌زاده پاشاکی افزود: ضروری است که هیئت نظارت مجلس احراز و تأیید صلاحیت‌ها را جدی‌تر از همیشه بررسی کند و اجازه ندهد افرادی مانند ورزشکار، بازیگر و هنرمند به صرف شهرت و بدون دارا بودن حداقل خصوصیت، مورد تأیید قرار گیرد و خدمت‌رسانی به مردم را در طول چهار سال به چالش بکشاند.

وی با تصریح بر اینکه شوراها از سیاست‌بازی و باند بازی دروی کنند، اذعان کرد: هدف اعضای شورا باید خدمت به مردم و پیشرفت باشد.

امام جمعه رودسر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتقای مدرک تحصیلی شاهد رشد و شکوفایی شهرها باشیم.

امام جمعه رودسر، 10 اردیبهشت را روز ملی خلیج فارس نام برد و با اشاره به آغاز عملیات بیت‌المقدس در سال 1361 هجری شمسی، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی نگه داشت.

وی با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) روز زن و روز مادر گفت: مادران در جامعه دارای ارزش والایی هستند.

عبدالله‌زاده پاشاکی به فرا رسیدن روز معلم و روز عقیدتی‌سیاسی در سپاه و بسیج اشاره کرد و یادآور شد: شهید مطهری مهم‌ترین خدمات را در مدت حیات پر برکتش به جامعه ارائه کرد.

وی، ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی این شخصیت بزرگوار را از طریق درس و سخنرانی و کتاب عنوان کرد و به مبارزات سیاسی و علمی این شهید وارسته در زمان حیاتش اشاره کرد.

خطیب جمعه رودسر همچنین انتشار عکس زنان در آگهی ترحیم را خلاف شئونات اسلامی دانست.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول