اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیش از 19 هزار واحد صنعتی، صنفی و معدنی

دیودیده: 70 هزار کارگر کهگیلویه و بویراحمدی به عرصه کار و تولید خدمت می‌کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از خدمت 70 هزار کارگر کهگیلویه و بویراحمدی در واحدهای مختلف صنفی، صنعتی و معدنی این استان خبر داد.

دیودیده: 70 هزار کارگر کهگیلویه و بویراحمدی به عرصه کار و تولید خدمت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هفته‌ای مبارک به نام هفته کارگر را در پیش داریم و همه وظیفه دارند که در این مدت به هر نحو از خدمات مظلوم‌ترین و خدوم‌ترین قشر تجلیل کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اولیاء الهی نیز به کارگران توجه ویژه‌ای داشتند و در روایات داریم که حتی پیامبر اسلام بر دستان پینه بسته کارگران بوسه می‌زد.

دیودیده ابراز کرد: کارگران در نظام جمهوری اسلامی و در هر میدانی پیشقدم بوده‌اند و بسیاری از دستاوردها را مدیون کار و تلاش طاقت‌فرسای این قشر انقلابی و متدین هستیم.

این مسئول کارگران را بسیجیان تمام عیار دانست و گفت: به همت کارگران بسیجی چرخ تولید با وجود همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در کشور می‌چرخد.

دیودیده از مسئولان استان درخواست کرد تا در این هفته هر دستگاه به نوبه خود تجلیلی در خور و شایسته از کارگران داشته باشند.

وی پاسخگویی به انتظارات کارگران را حق آن‌ها دانست و افزود: امروز کارگران در حوزه مشکلات معیشتی و امنیت شغلی نیاز بیشتر به حمایت ما مسئولان دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رهبری توجه ویژه‌ای به این قشر دارند که مسئولان رده پایین‌تر باید از همین مشی رهبری در برخورد با قشر کارگر تبعیت کنند.

دیودیده از تعداد کارگران شاغل به کار در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: اکنون در استان ما 70 هزار کارگر در بخش‌های مختلف اداری، خدماتی، عمومی، خصوصی و تعاونی در 800 واحد صنعتی، 18 هزار واحد صنفی و 80 واحد معدنی مشغول به کار هستند.

وی رفع مشکلات جامعه کارگری در استان را تنها وظیفه یک دستگاه خاص ندانست و گفت: همه در هر لباس و منصبی وظیفه خدمت به این قشر را داریم چرا که کارگران مظلوم واقع شده‌اند.

این مسئول، خدماتی که به کارگران ارائه می‌شود را متناسب با خدماتی که ارائه می کنند ندانست و گفت: هیچ مسئولی در کشور نیست که دغدغه کارگران را نداشته باشد چرا که زندگی همه به طور مستقیم و غیر مستقیم با خدمات و زحمات این قشر سر و کار دارد.

انتهای پیام/2571/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول