اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد

پیگیری درخواست‏های مردمی سفر دولت / شمار زیادی از مناطق خواستار گازرسانی هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از پیگیری درخواست‏های مردمی سفر دولت به سمنان خبر داد و گفت: شمار زیادی از مناطق در استان سمنان خواستار گازرسانی هستند.

پیگیری درخواست‏های مردمی سفر دولت / شمار زیادی از مناطق خواستار گازرسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا جراحی صبح امروز در جلسه مشترک مدیرعامل و اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: در مجموع، 44 درخواست مختلف مردمی در سفر اخیر دولت به استان سمنان دریافت شد که این نامه‏ها و درخواست‏های حضوری در زمینه‏های کاری متفاوت برای پیگیری به بخش‏های مربوطه ارجاع داده شده است.

وی تصریح کرد: مسائل متنوعی در زمینه‏های کاری صنعت نفت و گاز در این سفر در استان سمنان مطرح شده است که در دستور کار پیگیری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه شمار زیادی از مناطق خواستار گازرسانی هستند، گفت: امسال حماسه اقتصادی در صنعت گاز سمنان محقق می‏شود و ما بر لزوم اجرای پروژه‏ها با برنامه‏ریزی دقیق تأکید داریم.

جراحی همچنین بسیج را شجره طیبه انقلاب دانست و افزود: همه باید با برنامه‏ریزی دقیق و اجرای صحیح مأموریت‏های سازمانی به گونه‏ای عمل کنیم که باعث شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و توان بالقوه جوانان شویم.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: امسال باید نویدبخش تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال‌جاری «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در صنعت گاز باشیم.

فرمانده بسیج شرکت گاز استان سمنان نیز در این نشست گفت: این دیدار به منظور ارائه عملکرد سال گذشته و اعلام برنامه‏های سال جدید صورت گرفته است.

مصطفی ادب در آغاز این جلسه با اشاره به عملکرد سال گذشته پایگاه بسیج شهید اخلاقی شرکت گاز استان سمنان به برنامه‏های سال‌جاری این پایگاه اشاره کرد و افزود: حفظ روحیه انسجام و همدلی اعضای پایگاه بسیج و خانواده‏های آنان در انجام مأموریت‏های سالانه مورد توجه است.

فرمانده بسیج شرکت گاز استان سمنان افزود: امسال سعی شده است که کارکنان با حفظ روحیه خودباوری و انسجام بیشتر، مأموریت‏های محوله در سازمان اداری و سازمان بسیج را طوری به انجام برسانند که موجب خشنودی فرماندهی معزز کل قوا و جلوگیری از جوسازی‏های دشمنان انقلاب و اسلام در برابر موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان باشد.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول