اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

اعتبار 15 میلیارد تومانی برای گازرسانی استان‌های شمالی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست مشترک با وزیر نفت مقرر شد اعتبار 15 میلیارد تومانی برای گازرسانی به استان‌های شمالی پرداخت شود.

اعتبار 15 میلیارد تومانی برای گازرسانی استان‌های شمالی

محمد دامادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از  نشست مشترک نمایندگان شمال کشور با وزیر نفت و معاونانش خبر داد.

وی با اعلام اینکه در این نشست مصوب شد به هر استان شمالی اعتبار 15 میلیارد تومانی برای گاز‌رسانی پرداخت شود، اظهار داشت: به دستور وزیر نفت مقرر شد تا تیمی کارشناسی ویژه در حریم لوله‌های نفتی تشکیل شود تا مشکلات مربوط به ساکنان این حریم شناسایی و برای برطرف کردن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به دستور وزیر نفت مقرر شد تا جلسه‌ای اختصاصی ویژه امکان‌سنجی برای احداث پالایشگاه پتروشیمی در شمال کشور تشکیل شود.

دامادی پیگیری اجرای مصوبات سفر در مازندران را از سوی وزیر نفت جدی دانست و تصریح کرد: وزیر نفت تاکید داشت تا بررسی‌های لازم برای میزان اجرایی شدن و یا پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سفر هیئت دولت به مازندران انجام شود تا در اسرع وقت نتیجه این پیگیری به وزیر ابلاغ شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: وزیر نفت دستور داد تا تیمی برای تعیین فرصت‌های شغلی در حوزه نفتی تشکیل شود.

وی اضافه کرد: به دستور وزیر نفت برای اتمام پروژه پل ذغال‌چال تا هفته آینده اعتبار 20 میلیارد ریالی به حساب شهرداری ساری واریز می‌شود.

دامادی با اشاره به اینکه وزیر نفت درباره نامه‌ای مشترکی که از سوی من به عنوان نماینده مردم ساری، سیدهادی حسینی و کمال علیپور نمایندگان مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ مبنی بر رفع مشکلات جاده سنگین و لاجیم پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گیرد، خاطرنشان کرد: وزیر نفت دستور داد تا ابتدای فصل تابستان مشکلاتی که در خط لوله دامغان به وجود آمد رفع شود.

به گزارش فارس، در نشست صمیمی نمایندگان مجلس شمال کشور با وزیر نفت، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری، مقیمی، مقداد نجف‌نژاد و کمال علیپور حضور نداشتند.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول