اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خنداب خبر داد

ثبت‌نام 323 نفر برای عضویت در شورای شهر و روستای دلیجان

فرماندار خنداب از ثبت‌نام 323 نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام 323 نفر برای عضویت در شورای شهر و روستای دلیجان

محسن سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان 25 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و 298 نفر برای عضویت در شوراهای روستایی هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از بین این افراد 10 نفر زن و 313 نفر مرد هستند.

فرماندار خنداب با بیان اینکه در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای خنداب 300 نفر به عنوان اعضای اصلی راهی شوراها می‌شوند، ادامه داد: این انتخابات در دو شهر خنداب و جاورسیان و 70 روستای شهرستان خنداب برگزار می‌شود که شورای اسلامی هر کدام از شهرها دارای پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل و شورای روستایی در روستاهای بیش از یک‌ هزار و 500 نفر، پنج نفر عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل و در روستاهای تا یک هزار و 500 نفر سه نفر عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل خواهند بود.

سجادی بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: بدون شک مردم با هوشیاری و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضوری مقتدرانه در انتخابات خواهند داشت و بار دیگر وفاداری خود را به نظام و آرمان‌‌های شهدا به اثبات می‌رسانند.

وی تاکید کرد: حضور همیشه در صحنه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خلق حماسه سیاسی دیگری است و این مهم در راستای انتخابی بصیر، آگاهانه و شایسته مردم از میان نامزدهای انتخاباتی محقق می‌شود.

انتهای پیام/87007/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول