اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های مازندران مطرح کرد

میانگین حضور 70 درصدی ملت ایران در انتخابات

استاد دانشگاه‌های مازندران گفت: ملت بزرگ ایران تا به حال در 30 انتخابات شرکت کرده و میانگین حضور پای صندوق‌های رای 70 درصد بوده است.

میانگین حضور 70 درصدی ملت ایران در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی ورنجین صبح امروز در دوره آموزشی امر به معروف اوقاف استان مازندران گفت: هر چه انقلاب به جلو می‌رود پیچیدگی دشمنان بیشتر می‌شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به تشکیل حکومت شیعی گفت: اولین حکومت شیعی بعد از دوره صفویه با سه محور دین، رهبری و مردم تشکیل شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی و ادبیات دین بوده است و هرچه قدر این انقلاب به جلو پیش می‌رود پیچیدگی دشمنان بیشتر می‌شود.

این استاد دانشگاه گفت: صحنه‌گردان استکبار جهانی قوم یهود هستند که موطن دائمی ندارند و با سرمایه‌های زیاد در کشورهای غربی با ایران اسلامی مخالفت می‌کنند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران تا به حال در 30 انتخابات شرکت کرده و میانگین حضور مردم 70 درصد بوده است که این حضور نشان از دینداری و ولایتمداری ملت بزرگ ایران دارد.

اورنجین ادامه داد: دشمن با ادبیات رفتاری ما مخالف است و با فشار آوردن به ملت ایران در پی از بین بردن دین و ایمان و اعتقاد جوانان ما هستند.

وی در پایان گفت: باید فرزندان‌مان را طوری بار بیاوریم که دیندار و ولایتمدار باشند زیرا این دینداری باعث می‌شود تا در مقابل هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان بایستند.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول