اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

دستور وزیر نفت برای رفع مشکل پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس از دستور وزیر نفت برای رفع مشکل پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت خبر داد.

دستور وزیر نفت برای رفع مشکل پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و به ویژه رسیدگی به مشکلات قشر جوان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است.

وی افزود: از ابتدای ورود به مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مطالبات مردمی تلاش زیادی داشته‌ام و در بسیاری از موارد به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر نفت برای رفع مشکلات پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته وزارت نفت خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیگیری و رایزنی‌های صورت گرفته، وزیر نفت دستور فوری برای بررسی و حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی نفت در سال گذشته را صادر کرد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: سال گذشته تعدادی از دانش‌آموختگان استان بوشهر به‌عنوان سهمیه جذب بومی در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کرده و قبول شدند که بسیاری از آنها در مراحل بعدی گزینش موفق به جذب نشدند و این موضوع مورد اعتراض آنها قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با دستور وزیر نفت شاهد رفع کامل مشکل و جذب پذیرفته‌شدگان بومی استان بوشهر در وزارت نفت باشیم تا نگرانی خانواده‌های این عزیزان برطرف شود.

موسوی‌نژاد گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید در دستور کار تمام مسئولان قرار گیرد و هر کس مسئولیتی قبول می‌کند باید با تمام توان برای انجام وظایف خود تلاش کند.

وی افزود: باید با تلاش شبانه‌روزی برای جلب رضایت خاطر مردم تلاش کنیم و هیچ فرصتی را در این مسیر نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول