اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

کاندیداها در صورت وجود فرد اصلح‌ به نفع وی کنار روند

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: تشتت کاندیداها موجب شکسته شدن آرای مردمی می‌شود بنابراین کاندیداها در صورت وجود فرد اصلح‌ به نفع وی کنار بروند.

کاندیداها در صورت وجود فرد اصلح‌ به نفع وی کنار روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در جمع اعضای ستاد جوانان حامی ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه یک رشته انتخابات در دست مردم است، اظهار کرد: باید ملت را آگاه کرد تا آنها بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: اصلحیت در مسائل گوناگونی از جمله سیاست، اقتصاد و فرهنگ جلوه‌گر می‌شود؛ صرف تدین تنها برای ریاست جمهوری کفایت نمی‌کند و رئیس دولت باید با کفایت و با تجربه باشد وگرنه دچار مشکل می‌شود و این مشکل تنها مربوط به او نشده و تمام ملت را درگیر می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید فردی شایسته، مورد عنایت رهبری، مراجع و با تجربه برای ریاست جمهوری انتخاب شود، گفت: در این میان نباید کاری صورت گیرد که آرای مردمی شکسته شود؛ برای این منظور باید میان چند نفر نامزد شایسته بررسی کرد و شخصی را که توانایی جذب بیشترین رای را دارد، برگزید.

وی خاطرنشان کرد: تشتت کاندیداها موجب شکسته شدن آرای مردمی می‌شود بنابراین باید نشست‌هایی با حضور کارشناسان خبره و متدینان برگزار کرد و کاندیداها هم با از خود گذشتگی و شناخت فرد اصلح به نفع او کنار بروند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر مراقبت از اعمال توسط انسان‌ها افزود: عملکرد کاندیداها و نامزدها و حامیان آنها هم باید طوری باشد که به دیگران آسیب وارد نکنند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم گفت: حسن تدبیر همگانی موجب می‌شود رئیس جمهوری با کفایت انتخاب شود و ملت از سردرگمی بیرون بیایند.

انتهای پیام/78004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول