اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب به ما روستازاده‌ها آبرو بخشید/ نمایندگان مجلس گذشته و حال خود را تجسم کنند

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید به گذشته خودمان نگاه کنیم و ببینیم که انقلاب چگونه به ما روستازاده‌ها آبرو بخشید.

انقلاب به ما روستازاده‌ها آبرو بخشید/ نمایندگان مجلس گذشته و حال خود را تجسم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در دیدار جمع زیادی از برگزیدگان شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ولایت فقیه همان کوثر انقلاب است و با بودن نعمت ولایت این نظام همواره پایدار است.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید امروز خدا را شکر کنیم و به گذشته خود نگاه کنیم که چگونه نظام جمهوری اسلامی به ما روستازاده‌ها آبرو بخشید که توانسته‌ایم در این جایگاه‌ها و مناصب قرار گیریم.

این نماینده مجلس با بیان این‌که در دوران ستم‌شاهی تنها اسم سناتورها را شنیده بودیم و حتی دیدن آن‌ها برای هر شخصی مقدور نبود، تصریح کرد: اکنون با تجسم آن دوره و وضعیت فعلی باید تدبر و تأمل کنیم که چگونه نظام جمهوری اسلامی به ما فقرا و مستضعفان کرامت و عزت بخشید.

بزرگواری ادامه داد: این‌ها همه به شکرانه وجود نظام جمهوری اسلامی است که مستضعفان را وارثان زمین قرار داد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از حوادث عظیم و بزرگ که در قرن اخیر رخ داد انقلاب اسلامی و پدیده مبارک امام خمینی(ره) بود که مصداقی از کوثر یعنی خیر فراوان است و این‌گونه است که پس از غیبت امام عصر خداوند اجازه نداد حکومت صالحان بر روی زمین عقیم بماند.

انتهای پیام/2571/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول