اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

انتخابات 24 خرداد روز ناامیدی استکبار جهانی است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد نقطه یأس و ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی در حرکت علیه انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتخابات 24 خرداد روز ناامیدی استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش به گستردگی کادر آموزش و پرورش و دانش‌آموزان برای مشارکت آگاهانه و با بصیرت در 24 خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: 24 خرداد فتح‌الفتوحی برای انقلاب اسلامی است که در آن اوج بصیرت و دانایی ملت ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه در برابر مواضع خصمانه دشمنان، این ملت بار دیگر کانونی از مهر، محبت، اتحاد و همدلی خود را به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد:‌ در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی این وظیفه دینی و ملی ما است که آگاهانه و با بصیرت در صحنه حاضر شویم.

علایی با قدردانی از مقام معلم و تکریم علم و دانایی خاطرنشان کرد: علمی امروز نافذ و دارای تأثیرگذاری جهانی و بین‌المللی است که ثمره آن برای آسایش و بهبود معیشت مردم باشد.

فرماندار گرمی با یادآوری اینکه توسعه علمی در ایران حتی بالاتر از اسناد رسمی کشور، نشانگر عظمت این ملت و مایه ناامیدی دشمنان بوده است، اضافه کرد: با مشارکت مردم در حوزه تعلیم و تربیت نیز می‌توانیم بسیار موفق عمل کنیم.

وی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان خبر داد و بیان کرد: با درایت آموزش و پرورش، ثبت‌نام دانش‌آموزان از اول خردادماه آغاز شده و سعی می‌شود تا مهرماه فضای کمی و کیفی بر نظام تعلیم و تربیت حاکم شود.

انتخابات صحنه دلدادگی به نظام و برانگیختن غیظ دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر نیز در جلسه مشابه، انتخابات را یکی از صحنه‌های دلدادگی ملت ایران به نظام و نقطه رویارویی و غیظ دشمنان در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

علیرضا حسینی با بیان اینکه مشارکت همه‌جانبه ملت در صحنه انتخابات و راهپیمایی به روز مرگ و ذلت کافران روزگار تبدیل شده است، گفت: یکی از راه‌های انتخاب اصلح و حضور مردم در صحنه تبلیغات سالمی است که همه می‌توانیم در برقراری این فضا مشارکت کنیم.

وی در پایان افزود: برای انجام یک انتخابات سالم در کشور نیاز به آرامش و امنیت داریم و با هر گروهی که با چنین آرامش و امنیتی بازی کنند، باید برخورد جدی و قانونمند صورت بگیرد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول