اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل در گفت‌وگو با فارس:

کاندیداها، انتخابات را سکویی برای رسیدن به خواسته‌های شخصی قرار ندهند

امام جمعه بابل گفت: کاندیداها، انتخابات شوراهای شهر و روستا را سکو و طعمه‌ای برای رسیدن به مشاغل دیگر و رسیدن به خواسته‌های شخصی قرار ندهند.

کاندیداها، انتخابات را سکویی برای رسیدن به خواسته‌های شخصی قرار ندهند

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در رابطه با اهمیت انتخابات همین بس که مقام معظم رهبری سال‌ جاری را به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند.

وی افزود: هدف از نامگذاری سال جاری به عنوان حماسه سیاسی توجه به مسئله انتخابات و حضور همه‌جانبه مردم در پای صندوق‌های رای است.

روحانی با اشاره به اینکه شوراها نقش موثری در تثبیت و ایجاد شرایط بهتر در محیط شهر و روستا دارند، اذعان داشت: با توجه به اینکه تصمیم‌گیری اعضای شورا در توسعه و پیشرفت شهر و روستاها نقش اساسی و مهم دارد باید کسانی در انتخابات شرکت کنند که پیرامون محیط خود احساس مسئولیت کرده و با در نظر گرفتن تنها رضای خدا در این راه گام بردارند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: کاندیداها، انتخابات شورای شهر و روستا را سکو و طعمه‌ای برای رسیدن به مشاغل دیگر و رسیدن به خواسته‌های شخصی قرار ندهند، بلکه باید در این رابطه به مدیریت شهری در سایه تجربه خود بپردازند.

روحانی تصریح کرد: آن دسته افرادی که انتخابات را دست‌مایه رسیدن به مقاصد خود قرار می‌دهند به ظاهر ادعای خدمتگزاری به مردم می‌کنند اما خدمت به خود مدنظر آنها است و جز بهره‌وری دنیوی و سوء استفاده از دیگران به خدمت خلق الله فکر نمی‌کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر برخی از اعضای شورای شهر و روستاهای مناطق مختلف این خیانت‌ها را انجام می‌دهند.

روحانی با اشاره به اینکه میزان رای مردم است، گفت: حضور جدی مردم در پای صندوق‌های رای و حماسه‌ای که در انتخابات آینده خلق می‌کنند بسیار با اهمیت بوده و آنچه که باید در انتخاب اصلح مد نظر مردم باشد صلاحیت، شایستگی، مدیریت درست و تعهد سلامت کاندیدا است که این مسئولیت را به صورت امانت به آنها واگذار می‌کنند.

وی اذعان داشت: حضور جدی مردم در صحنه انتخابات شعور سیاسی و حماسی مردم را بار دیگر برای جهانیان به تصویر کشیده و بار دیگر ایران اسلامی با اقتدار توطئه‌ها و آتش‌افروزی‌های دشمن را به خود آنها باز می‌گرداند.

روحانی با اشاره به نقش بسیار موثر خبرگزاری فارس برای روشن کردن افکار عمومی اظهار داشت: خبرگزاری فارس در عرصه‌های مختلف انتخابات، رسالت خودرا به خوبی انجام داده است و در انتخابات آینده نیز انتظار داریم این رسانه نقش موثر خود را در روشنایی تنویر افکار عمومی به درستی ایفا کند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول