اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان

یک سوم برگزیدگان جشنواره ملی عکس خلیج فارس هرمزگانی هستند

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان گفت: بیش از یک سوم برگزیدگان جشنواره ملی عکس خلیج فارس هرمزگانی هستند.

یک سوم برگزیدگان جشنواره ملی عکس خلیج فارس هرمزگانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسام الدین انصاریان صبح امروز در نشست خبری جشنواره ملی عکس خلیج فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به زمان اندک پس از اعلام فراخوان جشنواره و فقط در مدت 20 روز بیش از 455 عکاس با 560 اثر شرکت کردند که بسیاری از شرکت کنندگان از عکاسان مطرح کشور هستند.

وی افزود: داوری آثار در دو بخش چشم انداز و فرهنگ و زندگی توسط داوران مطرح کشور در تهران صورت گرفت و 99 عکاس به بخش پایانی راه یافتند که از این تعداد بیش از یک سوم عکاسان، هرمزگانی هستند که این امر نشانگر ظرفیت‌های بسیار خوب عکاسی در این استان است.

مدیر اجرایی جشنواره ملی عکس خلیج فارس خاطرنشان کرد: در روز برگزاری جشنواره که هشت اردیبهشت ماه است در بخش جنبی علاوه بر نمایشگاه آثار برگزیدگان، کارگاه‌های آموزشی عکاسی با حضور اساتید مطرح برگزار خواهد شد.

انصاریان بیان داشت: جشنواره ملی عکس خلیج فارس ویترین و پیشانی جشنواره‌های موضوعی در سراسر کشور است و دلیل این ادعا ارسال بیشترین اثر به دبیرخانه جشنواره بود که در نوع خود بسیار کم نظیر است.

جشنواره ملی عکس خلیج فارس از مجموعه جشنواره‌های موضوعی خلیج فارس است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن عکاسان هشت اردیبهشت ماه در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2310/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول