اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمد راهپیما ‌رئیس هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی شد

در مجمع انتخابی هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی که با حضور حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد، محمد راهپیما به مدت چهار سال دیگر ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

محمد راهپیما ‌رئیس هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این مجمع محمد راهپیما  با کسب 17 رای از 18 رای ماخوذه به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این مجمع گفت: فدارسیون وزنه‌برداری توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی را به عنوان یکی از اولویت‌های جدی خود در سال جاری قرار داده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌‌های خوبی را در دستور کار قرار داده است.

حسین رضازاده افزود: هیئت‌های استانی باید بکوشند با جدی گرفتن این مهم و تلاش برای کاهش هزینه‌ها و کسب عناوین بیشتر امسال را به سال افتخارآمیزی برای این فدراسیون تبدیل کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی نوجوانان و کسب سهمیه مسابقات جهانی خاطر نشان ساخت: ایران اولین کشوری است که موفق به کسب سهمیه نوجوانان در مسابقات جهانی ازبکستان شده است که سال آینده در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان مرکزی خبر داد و گفت: این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان اوایل تیر ماه امسال در اراک برگزار می‌شود.

رضازاده اظهار داشت: خوشبختانه استان مرکزی در رشته وزنه‌برداری از جایگاه بسیار خوبی در کشور برخوردار است و ورزشکاران این رشته حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: برای رشد هر چه بیشتر این رشته باید هیئت وزنه‌برداری زمینه اجرای طرح بزرگ استعدادیابی را با همکاری آموزش و پرورش اجرا کند.

سعید ملکی ادامه داد: خوشبختانه رشته وزنه‌برداری یکی از رشته‌های مدال‌آور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/87003/ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول