اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

نایب قهرمان وزنه‌برداری نوجوانان جهان تجلیل شد

مراسم تجلیل از «علیرضا سلیمانی» نایب قهرمان وزنه‌برداری نوجوانان جهان در رشت برگزار شد.

نایب قهرمان وزنه‌برداری نوجوانان جهان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تجلیل از علیرضا سلیمانی نایب قهرمان وزنه‌برداری نوجوانان جهان در ازبکستان پیش از ظهر امروز در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با حضور سرپرست هیئت وزنه‌برداری گیلان، خانواده وزنه‌برداری و مربیان برگزار شد.

*رودسر نیازمند سالن اختصاصی وزنه‌برداری است

سرپرست هیئت وزنه‌برداری گیلان در مراسم مذکور با اشاره به اینکه سلیمانی با سختی و تلاش توانست رکوردهای خوبی را در تمرینات داشته باشد، اظهار کرد: مطمئن هستیم این ورزشکار با اخلاق پشتوانه خوبی برای وزنه‌برداری استان و کشور است.

اصغر ابراهیمی افزود: گروه خوب و فیزیک بدن این قهرمان و رکوردهای خوبی که به ثبت رسانده است، و حمایت‌های قابل توجهی که در رودسر انجام می‌شود می‌تواند زمینه مناسبی برای رسیدن سلیمانی به موفقیت بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه مربیان سلیمانی کاملاً ورزشی‌ هستند، اذعان کرد: مربیان به مسائل علم ورزش آگاه‌ هستند و از قطب‌های ورزش استان محسوب می‌شوند.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری گیلان با اشاره به برنامه‌های استعدادیابی این هیئت در استان، گفت: در مدارس رشت طرح استعدادیابی آغاز شده و مربیان این رشته برای شناسایی افراد مستعد به آموزش و پرورش معرفی شدند.

وی اضافه کرد: این طرح به صورت گسترده در سطح استان نیز انجام می‌شود تا پشتوانه خوبی برای گیلان و وزنه‌برداری کشور باشیم و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

ابراهیمی با تصریح بر اینکه گیلان در رشته وزنه‌برداری استعدادهای خوبی دارد، یادآور شد: در برنامه‌های منسجم قصد داریم نفرات برتر استان را راهی تیم ‌ملی کنیم و نشان دهیم که ما قطب وزنه‌برداری کشور هستیم.

وی متذکر شد: برای تحقق این اهداف به زمان نیاز داریم که با فراهم شدن زمینه به دست می‌آید.

این مسئول از مدیرکل ورزش و جوانان خواست تا شرایط یک سالن استاندارد وزنه‌برداری را در رودسر برای تقویت این رشته ورزشی و قهرمانان به نام این شهرستان فراهم کند.

*جبران نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان در مسابقات آسیایی

نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جهان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: پنج سال است که در رشته ورزشی وزنه‌برداری مشغول فعالیت هستم.

علیرضا سلیمانی افزود: 17 سال سن دارم و در پایه سوم دبیرستان تحصیل می‌کنم و برای مسابقات جهانی ازبکستان موفق به کسب مدال شدم.در تمرینات رکورد بیشتری داشتم و بدشانسی آوردم و از رکوردهایی که در تمرینات داشتم دور شدم اما در مسابقات آسیایی جبران می‌کنم.

نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جهان از مسئولان برای تجلیل خود قدردانی کرد و یادآور شد: از عبدالله آقانژاد مربی وزنه‌برداری‌ خود در رودسر قدردانی می‌کنم. امیدوارم بتوانم برای استان و کشورم افتخار بیشتری کسب کنم.

به گزارش فارس، علیرضا سلیمانی اهل رودسر است و در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان در ازبکستان یک مدال طلا و دو مدال نقره کسب کرد و نایب قهرمان نوجوانان جهان شد و سهمیه المپیک را کسب کرد.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول