اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهاقان:

تمام روستاهای دهاقان در دولت دهم از نعمت گاز برخوردار شدند

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: تمام روستاهای دهاقان از نعمت گاز برخوردار شدند، به گونه‌ای که این دهاقان به عنوان شهرستان سبز معرفی شده است.

تمام روستاهای دهاقان در دولت دهم از نعمت گاز برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر قاسمیان ظهر امروز در حاشیه سفر چهارم رییس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان در جلسه شورای اداری این شهرستان  با اشاره به اینکه در دوران دولت نهم و دهم خدمات ارزشمندی در این شهرستان صورت گرفته، اظهار کرد: در دولت نهم و دهم، تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده و دهاقان به شهرستان سبز معروف شده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات صورت گرفته از سوی دولت در این شهرستان افزود: انجام آبیاری تحت فشار در بیش از 800 هکتار از اراضی زراعی و باغی این شهرستان از جمله خدمات دولت در راستای توسعه کشاورزی بوده، به گونه‌ای که در دوران پس از انقلاب با رشد 400 درصدی روبرو بوده است.

فرماندار دهاقان از مسئولان دولتی خواست تا با نگاه مثبت‌تری به این شهرستان نگریسته و تلاش کنند با اختصاص بودجه بیشتر، تکمیل بیمارستان 24 تختخوابی دهاقان و تصفیه خانه فاضلاب را در اولویت برنامه‌های دولت در این شهرستان قرار دهند.

انتهای پیام/2301/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول