اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان خبر داد

تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: خیران در بحث مدرسه سازی موفق عمل کرده‌اند و در صورتی که در بحث ورزشی نیز همان عملکرد را داشته باشند، می‌تواند نتایج مثبتی را برای ورزش اصفهان به همراه داشته باشد.

تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار

احمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفان درباره برخی موازی کاری‌ها در هیئت‌های استانی و شهرستانی اظهار کرد: مشکلاتی برای فعالیت برخی هیئت‌های شهرستانی وجود دارد و در وهله نخست هیئت‌های استانی باید بپذیرند که هیئت شهرستان اصفهان نیز همانند سایر هیئت‌ها باید در چارچوب خود فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: زمانی که مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را بر عهده گرفتم، 16 هیئت شهرستانی فعال بودند، اما در حال حاضر 33 هیئت شهرستانی فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان ادامه داد: هیئت‌های شهرستانی به نوعی زیر مجموعه هیئت استان هستند و ضرورت دارد که تعامل خوبی در این راستا وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی هیئت‌های استانی به سختی زیر بار هیئت شهرستان اصفهان می‌روند، تصریح کرد: در وضعیتی که بین هیئت‌های استانی و شهرستانی اختلاف نظر وجود داشته باشد، ضرر آن به ورزشکاران اصفهان می‌رسد.

*مشکلی با اداره کل ندارم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان درباره بحث کنار گذاشتن وی توسط اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: مشکلاتی که وجود داشت، برطرف شده است و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

وی با بیان اینکه می‌توانید از جواهری نیز سئوال کنید که در حال حاضر مشکلی بین ما وجود ندارد، گفت: تا زمانی که مسئولیت اداره ورزش شهرستان اصفهان را برعهده دارم، تلاش می‌کنم تا این اداره را به یکی از ادارات برتر شهرستانی تبدیل کنم.

جمشیدی ادامه داد: طبیعی است که مشکلاتی بین اداره ورزش استان و شهرستان‌ها وجود داشته باشد که این مشکلات کاری است و در هر مجموعه‌ای وجود دارد.

*بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان با اشاره به وضعیت عمرانی این اداره بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری قرار است هفت پروژه عمرانی در اصفهان و نواحی اطراف به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار بیان کرد: خیران در بحث مدرسه سازی موفق عمل کرده‌اند و در صورتی که در بحث ورزشی نیز همان عملکرد را داشته باشند، می‌تواند نتایج مثبتی را برای ورزش اصفهان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول