اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

هر حرکت مذبوحانه دشمن در کشور در نطفه خفه خواهد شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدانند که هر حرکت مذبوحانه‌ای از سوی آنان در هر نقطه‌ای از کشورمان در نطفه خفه خواهد شد.

هر حرکت مذبوحانه دشمن در کشور در نطفه خفه خواهد شد

سید حسن مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر اینکه چرا خبر درگیری دیروز با اشرار مسلح با تأخیر اطلاع‌رسانی شد اظهار داشت: ما تعمداً برای به دست آوردن یک‌سری اطلاعات و عناصر دیگری که دست اندرکار بودند و به لحاظ تدبیر فرماندهی نیروهای مسلح و نیز نریختن خون بی‌گناه، سعی در تأخیر اعلام اطلاعات داشتیم.

وی افزود: ما از ابتدا در جریان این موضوع بودیم، عزیزان سپاه و بسیج و نیروهای اطلاعاتی با اطلاع کافی و اشراف به منطقه افراد و گروه‌های مسلح را تحت نظر داشتند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: به خاطر اقدام به موقع و همکاری نیروهای مسلح سپاه، بسیج، اطلاعات و نیروی انتظامی از آنان تقدیر و تشکر می‌شود.

مرتضوی تصریح کرد: این اقدام نیروها پیامی به دشمنان داشت و آن این است که دشمنان بدانند هر حرکت مذبوحانه‌ای که در استان و یا هر نقطه‌ای از کشور از آنان سر بزند در نطفه خفه خواهد شد و هیچ یک از افراد ضد انقلاب این اطمینان را ندارند که این عملیات مذبوحانه خود را با موفقیت به پایان برسانند.

وی گفت: امروز بسیج پشتیبان نیروهای مسلح است و از بسیج به عنوان یک نیروی سازمان یافته و آماده در قالب گردان‌های رسمی و تقویتی در زمینه ساماندهی نیروهای مسلح استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر اینکه برای رفع محرومیت در منطقه، سپاه سلمان چه اقداماتی انجام داده افزود: یکی از مسئولیت‌ها و اقداماتی که سپاه در جنوب شرق انجام داده، محرومیت‌زدایی است.

مرتضوی اضافه کرد: در کنار مأموریت‌های اقتصادی، مأموریت‌هایی به تناسب شرایط اقلیمی و در راستای برپایی و بهره بردن از تدابیر مقام معظم رهبری به مسائلی همچون آموزش‌های دامداری، کشاورزی، تجهیز و احداث گلخانه و سایر فعالیت‌ها که هم راستا با سیاست دولت است انجام داده‌ایم.

وی بیان داشت: امیدواریم در سال‌ «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» در بحث پرداختن به مؤلفه‌های اقتصادی که خلق حماسه اقتصادی است با توجه به مطالعات انجام شده، آن را به پایان برسانیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه همه نیروهای مسلح، امنیت نقطه به نقطه کشور به ویژه این استان است و از طرفی جذب نیروهای تشیع و تسنن در دستور کار ما قرار دارد.

مرتضوی با بیان اینکه همه مردم استان در راستای امنیت پایدار نقش دارند عنوان کرد: سپاه با واگذاری مأموریت‌ها و مسئولیت‌های خود نقش گسترده‌تری را در این ارتباط ایفا می‌کند.

وی به بحث انتخابات اشاره کرد و اذعان داشت: سپاه در انتخابات آتی با هوشیاری و دقت کامل تمام اوضاع را زیر نظر و احاطه خواهد داشت و نیروهای نظامی برای برقراری امنیت، نهایت تلاش خود را به‌کار می‌بندند.

انتهای پیام/75002/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول