اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست، گفت: انتخابات خردادماه 92 تبلور عینی حماسه سیاسی است.

هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مشتاق‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بستک، اقتدار، عزتمندی و استقلال انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: گرچه امروز ملت ایران با تحریم‌های گوناگون مواجه است اما با خون شهدای هسته‌ای، علمی و نیز پایمردی و بصیرت جوانان برومند نظام جمهوری اسلامی توانسته در برابر نظام سلطه ایستادگی کند و مرزهای علمی را درنوردد و در عرصه‌‌های نانوتکنولوژی، پزشکی، هوا و فضا به توفیقات زیادی برسد.

وی افزود: دشمن پس از آزمون‌ها و ابزارهای مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های اقتصادی وارد عمل شد و تحریم‌ها را مطرح کرد، اما در چنین شرایطی مقام معظم رهبری با نامگذاری سالها با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، ملت و دولت را در مقابله با این حربه دشمن متحد کردند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند خللی در اراده ملت ایران وارد کند، بیان داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب صلح و آرامش برای پیشرفت است که با مقاومت مردم و توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها توانسته تمام توطئه‌‌ها و نقشه‌ها‌ی دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب کند.

مشتاق زاده در ادامه به بیان اهمیت موضوع انتخابات آینده پرداخت و با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: اولویت اول ما تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط است.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک خاطر نشان کرد: ملت ایران در 34 سال گذشته همیشه پیشگام و پیش قدم بوده‌اند و انشاالله با حضور پرشور در انتخابات آینده بار دیگر سیلی محکمی به صورت دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی با بیان اینکه در خرداد ماه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار می شود، خواستار تلاش و همکاری جدی مسئولان شد.

فرماندار شهرستان بستک انتخابات خرداد 92 را تبلور عینی حماسه سیاسی دانست و گفت: تدبیر مقام معظم رهبری،‌ مسیر حرکت و ساز و کارهای لازم را برای تبلور این حماسه،‌ فراهم کرده و تحقق خواسته ها و مطالبات ایشان در حقیقت عامل توسعه کشور و عبور از موانع است.

مشتاق زاده ادامه داد: با توجه به جلسات متعدد و برنامه ریزی‌های مناسب از سوی ستاد انتخابات شهرستان، تمامی تدابیر و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور در 24خرداد امسال فراهم شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک در پایان سخنان خود با بیان اینکه اکنون کشور اسلامی در اوج قله‌های عزت،‌ عظمت و اقتدار است،‌ افزود: وظیفه ما در راستای برگزاری انتخابات، توجه و اجرای فرامین مقام معظم رهبری ‌حفظ همدلی برای برگزاری انتخابات و همچنین خدمت بی‌ریا و صادقانه به مردم و جلب رضایت ایشان است.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول