اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 فروردین‌ماه صورت گرفت

پلمب 11 دفتر فروش بلیت اینترنتی غیرمجاز در مشهد

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی از پلمب 11 دفتر فروش بلیت اینترنتی غیرمجاز در مشهد در 11 فروردین‌ماه خبر داد.

پلمب 11 دفتر فروش بلیت اینترنتی غیرمجاز در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید فرقانی ظهر امروز با اشاره به بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی در یازدهم فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع 310 دفتر خدمات مسافرتی در خراسان‌رضوی مشغول به فعالیت هستند که بازدید از ارائه خدمات آنها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: در سال جدید تصمیم گرفتیم نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی همانند فروش بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما را تشدید و دقیق‌تر کنیم.

فرقانی با بیان اینکه یکی از معضلات حوزه دفاتر خدمات مسافرتی، دفاتر غیرمجاز فروش اینترنتی است، خاطرنشان کرد: این دفاتر بدون مجوز و به شکل غیرمجاز فعالیت می‌کنند و بزرگترین عارضه آن پاسخگو نبودن این دفاتر در برابر شکایات و موارد بعد از فروش بلیت است.

وی با اشاره به بازدید از 11 دفتر غیرمجاز فروش اینترنتی بلیت در محدوده حرم مطهر رضوی گفت: در بازدید روز یازدهم فروردین‌ماه، از 11 دفتر غیرمجاز فروش بلیت اینترنتی در محدوده حرم بازدید و درخواست پلمب آنها صادر شد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: برخی از این دفاتر مدعی بودند که مجوز از سوی سازمان پایانه حمل و نقل مسافران داشته‌اند که با استعلام صورت گرفته این ادعا رد شد.

فرقانی اذعان کرد: دفاتر مجاز مسافرتی هزینه‌های زیادی را بابت فعالیت متحمل شده و مطلوب نیست که دفاتر غیرمجاز بدون پرداخت هزینه‌ به شکل غیرمجاز فعالیت کنند.

وی یادآور شد: یکی از موارد دیگری که به طور جدی مورد بررسی قرار گرفت، بررسی وضعیت کیوسک‌های اطلاع‌رسانی سطح شهر مشهد بود.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی بیان داشت: در بازدیدهای صورت گرفته از کیوسک‌های اطلاع‌رسانی محدوده‌های پرتردد حریم رضوی، حضور افرادی نامناسب و فاقد اطلاعات کافی برای راهنمایی زائران را در این کیوسک‌ها شاهد بودیم.

فرقانی خاطرنشان کرد: در دو روز آینده نیز از 40 دفتر غیرمجاز فروش اینترنتی بازدید می‌کنیم.

گفتنی است؛ شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70023/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول